اخبار داغ

دادستان سراب خبر داد:

جنایت هولناک مردشیشه ای و اقدام به قتل همسر با ضربات چاقو در سراب

جنایت هولناک مردشیشه ای و اقدام به قتل همسر با ضربات چاقو  در سراب
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سراب از اقدام به قتل مرد شیشه ای با ضربات چاقو که به عنوان مسافر از اردبیل به تبریز در حال حرکت بود در یکی از جاده های فرعی شهرستان سراب خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سید احمد علیانسب در گفتگو با صدای سراب با اعلام این خبر گفت: دیشب با گزارش واصله مبنی بر مصدومیت شدید یک زن با ضربات چاقو, نیروی انتظامی به محل اعزام و بلافاصله با دستگیری ضارب, زن به بیمارستان سراب وسپس به تبریز اعزام می شود که در ساعات اولیه فرد مذکور فوت ولی با تلاش پزشکان احیا و تحت نظر بیمارستانی قرار می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب, با اعلام این خبر گفت: دیشب با گزارش واصله مبنی بر مصدومیت شدید یک زن با ضربات چاقو, نیروی انتظامی به محل اعزام و بلافاصله با دستگیری ضارب, زن به بیمارستان سراب وسپس به تبریز اعزام می شود که در ساعات اولیه فرد مذکور فوت ولی با تلاش پزشکان احیا و تحت نظر بیمارستانی قرار می گیرد.,

دادستان سراب عنوان داشت: متهم که همسر وی بود در ساعات اولیه بازجویی با انکار قضیه و داستان سرایی سعی در کتمان قضیه داشت که بعد از بازجویی به جرم خود اعتراف کرد.

,

علیانسب مصرف شیشه توسط متهم و توهم در اثر مصرف را علت این جنایت که با انگیزه قتل صورت گرفته بود عنوان و خاطرنشان کرد: ایجاد سوء ظن در مصرف کننده شیشه امری بدیهی و از عوارض مصرف این مواد مخدر هست.

,

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می رسد متهم که به همراه همسر خود از سمت اردبیل به تبریز در حال حرکت بود , با سوء ظن خیانت همسر در اثر مصرف شیشه مسیر خود را به بیراهه تغییر داده و اقدام به وارد کردن ضربات چاقو به وی کرده است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه