اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج علمی استان قزوین :

پنجمین جشنواره بزرگ جهادگران علم و فناوری قزوین برگزار می‌شود

پنجمین جشنواره بزرگ جهادگران علم و فناوری قزوین برگزار می‌شود
مسئول سازمان بسیج علمی استان قزوین گفت: پنجمین همایش و جشنواره تجلیل از جهادگران عرصه علم و فناوری استان قزوین چهارم آذرماه برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم حق‌وردیلو مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان قزوین به مناسبت فرارسیدن هفته مبارک بسیج در گفت‌وگو با  نگاه آبیک اظهار کرد: هفته بسیج فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای علمی و پژوهشی بسیجیان در عرصه های مختلف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگاه آبیک,

وی گفت: بسیج به یک واحد اجتماعی ، متشکل از مردم و متکی برمنابع مردمی اطلاق می شود که برای دستیابی به اهداف مشترک تلاش می کنند.

,

این مسئول افزود: به فرموده امام خمینی(ره) بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سرداده اند، بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاکرده‌اند.

,

مسئول سازمان بسیج علمی استان قزوین اذعان کرد:اگر بر کشوری،سازمانی و نهادی و حتی گروهی نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد حرکتهای موثر و مهمی تحقق خواهد یافت.

,

حق وردیلو با اشاره به ویژگی های بسیج عنوان کرد:حضور موثر در همه عرصه ها و صحنه های انقلاب و کشور،انجام کارها به طور داوطبانه و خالصانه،رسیدن به اهداف و برنامه ها با تلاشی جهادی،مجهز به سلاح ایمان و عمل و صالح و گوش به فرمان بودن نسبت به بیانات رهبر معظم انقلاب از جمله ویژگی های بسیج و بسیجی است.

,

توجه به فعالان عرصه علم و فناوری

, توجه به فعالان عرصه علم و فناوری,

وی تصریح کرد: یکی از موثرترین و دانشی ترین گروه ها و اقشاری که در می تواند در تحقق اهداف انقلاب و عملیاتی نمودن فرمایشات رهبر معظم انقلاب قدم موثری بردارد،کارآفرینان،مهندسان و فعالان عرصه علم و فناوری هستند.

,

مسئول سازمان بسیج علمی استان قزوین اضافه کرد: باهم بودن متخصصین و تشکیل بسیج مخترعین و مبتکرین و جذب آنها در اقشار مختلف بسیج یکی از اقدامات اساسی در توسعه کشور است، چرا که استفاده از متخصصین متعهد مصداق این فرموده شهید مطهری است که ایمان جهتو علم سرعت می دهد .

,

حق وردیلو با اشاره به برنامه‌های این سازمان در هفته بسیج عنوان کرد:هفته بسیج فرصتی مناسب است تا بتوانیم دستاوردها و تلاش های علمی و پژوهشی بسیجیان در عرصه های مختلف را به نمایش بگذاریم.

,

وی افزود: برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری،برگزاری بازدیدهای علمی از مراکز تحقیقاتی و صنعتی،اجرای همایشهای علمی و تخصصی توسط اقشار مختلف بسیج،برگزاری نمایشگاه معرفی محصولات و تولیدات علمی و پژوهشی بسیجیان از جمله برنامه های این سازمان در هفته بسیج خواهد بود.

,

, , ,

جشنواره جهادگران علم و فناوری

, جشنواره جهادگران علم و فناوری,

مسئول سازمان بسیج علمی استان قزوین بیان کرد:پنجمین همایش و جشنواره تجلیل از جهادگران عرصه علم و فناوری استان قزوین چهارم آذرماه برگزار می شود.

,

وی تاکید کرد: یکی از مولفه های اصلی علم و فناوری،مخترعان،تلاشگران و افرادی هستند که در مراکز علمی و پژوهشی و تحقیقاتی در جهت گسترش و توسعه علم و فناوری تلاش می کنند.

,

این مسئول با اشاره به رویکرد و هدف بسیج از برگزاری این جشنواره اظهار کرد : تجلیل از جهادگران عرصه علم و فناوری،هدایت گفتمان و فعالیتهای علمی و پژوهشی،به نمایش گذاشتن برخی از دستاوردهای علمی و پژوهشی بسیجیان و اهمیت دادن به افرادی که در این حوزه تلاش می کنند از اهداف برگزاری این همایش است.

,

تقدیر از نخبگان علمی اقشار مختلف بسیج

, تقدیر از نخبگان علمی اقشار مختلف بسیج,

وی تصریح کرد: پنجمین همایش تجلیل از جهادگران علم و فناوری استان قزوین با تشکیل کمیته ای تخصصی کار خود را آغاز کرده و با بررسی ،داوری و کارشناسی آثار و فهرست فعالیتهای علمی و پژوهشی نخبگان اقشار مختلف بسیج و از نفرات برتر تجلیل و تقدیر خواهد شد.

,

مسئول سازمان بسیج علمی استان قزوینگفت: در این جشنواره علمی، نخبگان و فرهیختگان گروه های مختلف بسیج از جمله بسیج جامعه پزشکی،بسیج حقوقدانان،بسیج اساتید،فرهنگیان،دانش آموزی،دانشجویی و بسیج مهندسین صنعت، کشاورزی، عمران و معماری شناسایی و مورد تقدیر و تجلیل قرار می گیرند.

,

حق وردیلو در ادامه توضیح داد: علاوه بر نخبگان اقشار مختلف بسیج،از مخترعان و مبتکران برتر استان،که در طول سال گذشته و امسال توانستند طرح های موفق و فعالیتهای اثر بخشی را در حوزه علم و فناوری اجرا کنند نیز به تقدیرمی‌شود.

,

مسئول سازمان بسیج علمی استان قزوین بیان کرد: با اجرای هرساله این چنین جشنواره هایی تلاش می کنیم با روح خودباوری را در جوانان بسیجی تقویت نمائیم و انگیزه و کوشش آنان را برای انجام طرح ها و برنامه های علمی و پژوهشی در داخل کشور مضاعف کنیم.

,

وی افزود: در این جشنواره علاوه بر شرکت مخترعان و نخبگان اقشار مختلف بسیج، تعدادی از مسئولان استان،مدیران نهادها و سازمانها و ادارات،روسای دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی و جمعی از کارآفرینان استان هم حضور خواهندداشت.

,

حق وردیلو افزود: یکی از اهداف برگزاری این جشنواره برقراری پل ارتباطی بین مسئولان،مدیران صنایع با نخبگان و فعالان عرصه علم و پژوهش در استان است تا از نزدیک با مسائل،دغدغه ها،مشکلات،توانایی ها و دستاردهای این عزیزان آشنا شوند.

,

مسئول سازمان بسیج علمی استان قزوین در پایان ضمن تبریک مجدد فرارسیدن هفته بسیج خاطرنشان کرد: سازمان بسیج علمی و پژوهشی تلاش می کند تا ضمن حمایت مادی و معنوی از طرح ها و پروژه های علمی،فرصتی را برای شناسایی و تجلیل از مخترعان و نخبگان به وجود آورد، این سازمان آمادگی دارد تا با مشارکت نهادها و سازمانها و همکاری فرهیختگان علمی گامی هر چد کوتاه ،ولی موثر در جهت پیشرفت و توسعه استان بردارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه