اخبار داغ

فرمانده دوران دفاع مقدس در اردبیل:

جهادگران عرصه سازندگی از مصادیق خلیفه اللهی در زمین هستند

جهادگران عرصه سازندگی از مصادیق خلیفه اللهی در زمین هستند
فرمانده دوران دفاع مقدس در همایش شکوه هجرت در اردبیل با بیان اینکه ارزش کار جهادگران عرصه سازندگی صدها برابر کار رزمندگان در جنگ سخت است، گفت: جهادگران عرصه سازندگی از مصادیق واقعی خلیفه اللهی در زمین هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابصارخبر،  سردار رحیم نوعی‌اقدم از فرماندهان دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت امروز در همایش شکوه هجرت که در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد، تلاش و مجاهدت‌های جهادگران در عرصه‌های مختلف سازندگی را ستود و گفت: تلاش های خالصانه جهادگران در محرومیت زدایی مثال زدنی و ستودنی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ابصارخبر،  , ابصارخبر، ,

وی افزود: جهاد سازندگی با حرکت بسیجی‌وار خود تاکنون اقدامات مناسبی در ارتباط با محرومیت‌زدایی و تقویت روحیه در بین اقشار محروم جامعه انجا داده است.

,

نوعی اقدم در ادامه سخنان خود تلاش جهاد سازندگی در مناطق محروم را زیباترین حرکت بشری است توصیف کرد و گفت: حرکت جهادی این قشر یک الگوی بسیار مناسب برای سایر افراد است.

,

وی با بیان اینکه تقویت روحیه تعاون، همکاری و ایثارگری از جمله دستاوردی جهادگران در مناطق محروم است، گفت: جهادگران از جمله انسان های پاک و متعهدی هستند که مطالبات رهبر معظم انقلاب در جامعه نهادینه می سازند.

,

فرمانده دوران دفاع مقدس اخلاق جهادی را از جمله مهمترین ویژگی های جهادگران در عرصه های مختلف عنوان کرد و گفت:جهادگران نمونه واقعی خلیفه اللهی در زمین هستند.

,

نوعی اقدم در ادامه سخنان خود به بیان ویژگی های انسان خلیفه اللهی در زمین پرداخت و گفت:انسان هایی که در موقع مشکلات و سختی ها در کنار مردم هستند و به رفع موانع بشر می پردازند از جمله مراجع به حساب می آیند که این نیز به نوبه خود خلیفه اللهی در زمین محسوب می شوند.

,

وی کارهای جهادی را موجب تقویت نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت:این کار ارزشمند در تاریخ ماندگار خواهد شد.

,

نوعی اقدم تصریح کرد: ماندگاری جبهه جهاد سازندگی صدبرابر جبهه جنگ سخت است چونکه جنگ چیزی جز ویرانی ندارد در حالیکه عمران و آبادانی که نتیجه سازندگی است در تاریخ  و ذهن مردم ماندگار است.

,

فرمانده جبهه مقاومت در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح سرنوشت داعش پرداخت و گفت: قدرتمندترین، سرمایه دارترین،اشرافی ترین، اطلاعاتی ترین و جاسوسی ترین کشور جهان که پدید آورنده و حامی جرثومه فسادی چون داعش است در خاک سوریه در برابر اراده، تدبیر، شجاعت، هیهات من الذله، ارزش های حماسی، ارزش های عاشورایی، لبیک به یا حسین و اطاعت از ولایت و رهبری سر خم کرد و شکست را پذیرفت.

,

وی به مناقشات روز جهانی نیز اشاره کرد و گفت: امروز کار به جایی رسیده است که سران 18 کشور اروپایی بر سر معزلی به نام داعش که زمانی خود از حامیان آن بودند دور هم جمع می شوند و بعد از 7 ساعت بحث و گفتگو به این نتیجه می رسند که که کاش از اول به سخنان رهبر ایران عمل می کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه