اخبار داغ

شوک نامه سردار سلیمانی به رسانه‌های جهان+ تصاویر

شوک نامه سردار سلیمانی به رسانه‌های جهان+ تصاویر
رسانه های غربی و عربی هر یک به فراخور سیاست های خود اقدام به انتشار بخشی یا تمام پیام سردار سلیمانی به رهبر انقلاب کردند؛ اما آنچه که مشخص است بسیاری از این رسانه ها با شکست های پی در پی داعش در منطقه طی ماه های گذشته پایان کار داعش را پیش بینی می کردند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بعد از پیروزی های به دست آمده از سوی جبهه مقاومت در عراق و سوریه و در هم پیچیده شدن طومار داعش در منطقه، سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس در نامه ای که در بردارنده پیام مهم پایان داعش بود، این پیروزی را به رهبر انقلاب تبریک گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در همین راستا رسانه های غربی و عربی به این پیام مهم سردار سلیمانی واکنش های متفاوتی نشان دادند تعدادی از رسانه های غربی تنها به بازنشر این پیام اکتفا کرده و به انتشار محتوای پیام سردار سلیمانی به رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداختند.

,

 

,

, ,

 

,

بی بی سی فارسی هم در گزارشی نامه سردار سلیمانی به رهبر انقلاب را انتشار داده و این خبر را مرتبط با حضور سردار سلیمانی در سوریه دانسته است. بی بی سی فارسی بخشی از سخنان سردار سلیمانی که این پیروزی را مدیون مدیون راهنمایی های رهبر انقلاب و آیت الله سیستانی می داند برجسته کرده است.

,

 

,

, ,

ایران فرانت پیج در خبری به نقل از سردار سلیمانی شکست و پایان داعش را اعلام کرده و در ادامه متن نامه سردار سلیمانی را کاملاً به زبان انگلیسی ترجمه کرده است.

,

رسانه های غربی که به نظر می رسد از این پیروزی مقاومت زیاد خوشحال نشده اند اما به لحاظ گستردگی این خبر نتوانستند از انتشار آن جلوگیری کنند، پایان داعش از زبان سردار سلیمانی را در رسانه های خود برجسته کردند.

,

 

,

, ,

الشرق الاوسط نیز پیام سردار سلیمانی به رهبر انقلاب را پوشش داده و همه این نامه را در قالب یک خبر به زبان انگلیسی و عربی ترجمه کرده و در دسترس مخاطبان خود قرار داده است.

,

, ,

 

,

واشنگتن پست، صدای آمریکا، دیلی میل، ورد و ... هم خبر پایان داعش را با پیام تبریک روحانی منتشر کرده و در ادامه به بررسی نامه سردار سلیمانی به رهبر انقلاب پرداخته اند.

,

, ,

فاکس نیوز هم در گزارشی با عنوان اینکه «آیا داعش در عراق و سوریه شکست خورده است؟» به بررسی دلایل شکست داعش در منطقه پرداخته و شکست داعش در شهر های کلیدی در ماه های گذشته را نشانه ای می دانست که از آنها می شد پایان داعش در منطقه را متصور شد.

,

فاکس نیوز در ادامه شکست داعش در منطقه را تهدیدی برای سایر کشورها دانسته و نوشته است تهدید بازگشت نیروهای داعشی به کشورهایشان بیشتر متوجه کشورهای اروپایی و آمریکایی است.

,

, ,

رسانه های غربی و عربی هر یک به فراخور سیاست های خود اقدام به انتشار قسمتی یا تمام پیام سردار سلیمانی به رهبر انقلاب کردند؛ اما آنچه که مشخص است بسیاری از این رسانه ها با شکست های پی در پی داعش در منطقه طی ماه های گذشته پایان کار داعش را پیش بینی می کردند.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه