اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فاروج:

جوهره وجودی بسیج با خدمت به خلق عجین شده است

جوهره وجودی بسیج با خدمت به خلق عجین شده است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فاروج جوهره وجدی بسیج را با خدمت به خلق عجین شده دانسته و گفت: هرروزی که در آن به مردم خدمتی شده باشد روز بسیج است و هیچ نعمتی بالاتر از فرصت خدمت کردن به مردم نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فاروج من؛ سرهنگ پاسدار حسین حقانی دشتی طی دیدار بسیجیان و امام‌جمعه شهرستان فاروج گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که با همه به آن واقف بوده و به برکات آن علم و یقین داشته باشیم و این برکات زمانی حاصل می‌شود که فهم دقیقی از معنا، تفکر و فرهنگ بسیجی داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فاروج من,

حقانی در ادامه افزود: هرروزی که ما کمترین خدمات را به آحاد مردم برسانیم و طعم شیرین خدمت را مردم ما بچشند آن روز برای ما روز بسیج و خدمت است و معنای بسیج خدمت‌رسانی است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فاروج بابیان اینکه فرصت خدمت‌رسانی یک مجال برای تشکر از این نعمت است، گفت: هیچ نعمتی بالاتر از فرصت خدمت کردن به مردم نیست و این فرصت برای تک‌تک آحاد بسیجیان و کسانی که تفکر بسیجی رادارند مهیا است.

,

وی در ادامه اظهار دشت: جوهره وجودی بسیجی با موضوع خدمت به خلق عجین شده است و بسیج یعنی کمر همت بستن برای خدمت به مردم، گوشه از مشکلات مردم را حل کردن و دغدغه رفع گرفتاری از جامعه را داشتن.

,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قلی زاده با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج، کمیته امداد، جهاد سازندگی و ... از برکاتی است که امام خمینی (ره) با توجه به نیازهای جامعه دستور تشکیل آنان را می‌داد

,

قلی زاده اخلاص در عمل را یکی از ویژگی‌های بارز بسیجیان در همه زمان برشمرده و افزود: این ویژگی بسیجیان را در هشت سال دفاع مقدس و امروز در مدافعین حرم به‌خوبی دیده‌ایم، بسیجی کسی است که در همه اموراتش نیت خدایی دارد. بسیجی در هر شرایط، مکان و زمانی یک نیروی پای‌دررکاب ولایت است، با اخلاص و به‌موقع عمل کرده و فرصت سوزی نمی‌کند.

,

امام‌جمعه شهرستان فاروج بابیان اینکه آن اخلاص و محبت شما بسیجیان و آن ایثار درراه خدا بالاترین ارزش است، اظهار داشت: بسیجی همیشه پیشتاز خدمت‌رسانی به مردم است، امروز می‌فهمد در کرمانشاه زلزله آمده شب تا صبح خواب ندارد که چطور هم‌وطنان سرمای شب را به‌سختی طی کنند ولی ما جایمان گرم و راحت باشد.

,

بسیج شجره طیبه است

, بسیج شجره طیبه است,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قلی زاده بابیان این موضوع که بسیج شجره طیبه است عنوان کرد: این جمله برگرفته از آیه 24 و 25 سوره ابراهیم است، یکی از منظورهای کلمه طیبه، «مؤمن» است که مصداق بارز آن در عصر امروز بسیجیان هستند.

,

قلی زاده در ادامه اظهار داشت: بسیجی نباید ایستا بوده و همیشه باید در حال رشد و نمو باشد، باید روزبه‌روز وضعیت جدیدتر و بهتر و شرایط مطلوب‌تری برایش حاصل شود. بسیجی این‌گونه نیست که با هر فتنه‌ای عقب بنشیند، بلکه این تندبادها او از پای در‌نمی‌آورد، بسیجی کسی است که درراهی که انتخاب کرده مثل آن درخت تنومندی که باریشه‌هایش در زمین مستحکم و قوی است روی پایش می‌ایستد و مراقبت کند.

,

وی بابیان اینکه افق فکر بسیجیان باید به‌گونه‌ای باشد که محدود به یک دنیای کوچک نباشد، گفت: اگر این افق دید محدود می‌شد ما امروز این پیشرفت‌ها را در عرصه علم هسته‌ای، تولید انواع موشک‌ها، علم هوافضا و ... نداشتیم، این‌قدر پیشرفت نمی‌کردیم که امروز موشک‌های بالستیک جمهوری اسلامی دغدغه اصلی آمریکا و مایه وحشت و هراس صهیونیست‌ها بشود.

,

امام‌جمعه شهرستان فاروج در ادامه خاطرنشان کرد: بسیج باید در هر شرایطی آماده و هرلحظه پای‌کار باشد، بسیجی خودش را نباید محدود به یک‌فصل و زمان خاص بکند بلکه باید در هر فصل و شرایطی، شبانه‌روز باید آماده و گوش‌به‌فرمان فرمانده خودش باشد.

,

 

,

انتهای پیام./

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه