اخبار داغ

مسئول بسیج پیشکسوتان دلوار:

همایش تجلیل از رزمندگان و ایثارگران بخش دلوار برگزار شد

همایش تجلیل از رزمندگان و ایثارگران بخش دلوار برگزار شد
همایش تجلیل از رزمندگان و ایثارگران بخش دلوار با حضورفرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در دلوار برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سپاس؛ عبدالرضا جمشیدی مسئول بسیج پیشکسوتان دلوار در حاشیه برگزاری همایش تجلیل از رزمندگان و ایثارگران بخش دلوار در گفتگو با خبرنگار سپاس اظهار داشت: فرماندهان و رزمندگان پیشکسوت بخش دلوار که در دوران دفاع مقدس برای حفظ و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی به مقابله با رژیم بعث عراق ایستادند به منظور تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و شهداء در بخش دلوار از این عزیزان قدر دانی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

وی افزود: آنان با حضور در منطقه عملیاتی مختلف  به بازخوانی این عملیات که پیروزی بزرگی را نصیب ملت ایران ساخت پرداختند تا بار دیگر یادی از شهداء این عملیات و تجدید خاطرات غرورآفرین آن روزها داشته باشند.

,

جمشیدی ادامه داد: رزمندگان اسلام با حضور عزتمندانه خود در دفاع از اسلام و ارزش‌های دینی در جنگ تحمیلی و امروزه حضور پررنگ در قالب مدافعان حرم، همواره ثابت کرده‌اند که دفاع از دین مرز ندارد و باید در همه وقت پاسدار خون شهدا و ارزش‌های والای اسلام بود.

,

وی با اشاره به برگزاری این همایش اظهار داشت: این همایش دومین سال متوالی در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و تقدیر از رزمندگان و ایثارگران دربخش دلوار برگزار می شود.

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه