اخبار داغ

همزمان با دومین روز از هفته بسیج انجام گرفت

تجلیل از مادران ایثارگر شهداء با حضور مسئولان شهرستان دنا+ تصاویر

تجلیل از مادران ایثارگر شهداء با حضور مسئولان شهرستان دنا+ تصاویر
همزمان با دومین روز از هفته بسیج مراسم تجلیل از مادران ایثارگر شهداء در شهرستان دنا برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از سفیر دنا،اولین مراسم گرامیداشت یاد و خاطره مادران ایثارگر شهداء شهرستان دنا ظهر امروز با حضور مسئولان شهرستان دنا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ، جمعی از مادران شهداء و معاون فرماندار دنا در مسجد ولی عصر شهر سی سخت برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از سفیر دنا،اولین مراسم گرامیداشت یاد و خاطره مادران ایثارگر شهداء شهرستان دنا ظهر امروز با حضور مسئولان شهرستان دنا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ، جمعی از مادران شهداء و معاون فرماندار دنا در مسجد ولی عصر شهر سی سخت برگزار شد., سفیر دنا،,

علی ستوده نیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا در اولین همایش تقدیر از مادران شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس این شهرستان با تبریک و تهنیت روز بزرگ  پیروزی دلیرمردان جهان تشییع و رزمندگان اسلام بر حکومت خود ساخته داعش کفت: امروز ایران اسلامی یکی از اصلی ترین کشورهای مبارزه با تررویسم در جهان است و همگان دیدند که حرکت بزرگ ایران اسلامی در مبارزه با تروریست با رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری، فرمانده لایق سپاه قدس حاج قاسم سلیمانی و گروههای تشییع،حزب الله، انصارا الله و حشد الشعبی چگونه توانست تروریست خود ساخته غرب در منطقه را شکست دهد.

,

مادران شهداء عزت امروز انقلاب هستند

, مادران شهداء عزت امروز انقلاب هستند,

وی با تقدیر و تبریک این روز بزرگ به  همه مردم ایران اسلامی،جهان تشیع و مادران شهداء گفت: این روزها را باید قدر دان مادران شهداء و مدافعان حرم و دلاوری جوانان این مرزو بوم دانست که همچون روزهای دفاع  مقدس برای پاسداری از این خاک  جان خود را فدا کردند.

,
, ,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا  عزت امروز سپاه و بسیج را برگرفته از دلاور مردی های مادران شهداء دانست و افزود:اگر امروز بسیج و سپاه پاسداران افتخار آفرینی می کند بواسطه داشتن فرزندان مومنی است که از دامن مادرانی آسمانی پروش یافته و در راه این انقلاب افتخار افرینی کرده اند.

,

ستوده ابراز کرد: امروز ایثارگری مادران شهدا بر کسی پوشیده نیست و می طلبد که در چنین همایش هایی از بزرگیهای این مادران بیشتر سخن به میان بیاید.

,

روزی وعده نابودی اسرائیل محقق خواهد شد

, روزی وعده نابودی اسرائیل محقق خواهد شد,

وی در ادامه به وعده بزرگ سردار سلمیانی فرمانده بزرگ سپاه قدس ایران در رابطه با نابودی داعش اشاره کرد و افزود:انشاء الله روزی همه ما وعده نابودی اسرائیل را که رهبری در 25 سال اینده داده اند را خواهیم دید.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا مبارزه توأمان با دشمنان اسلام از جمله آمریکا و اسرائیل را یک مبارزه دائمی دانست و افزود: منش امروز ما و مسئولان باید راه امید واری و مبارزه با دشمن برای رسیدن به عزت باشد و باید به مردم القاء کنیم که راه آزادگی شکست دشمن است که امروز سردار بزرگ اسلام آن را انجام داده است.

,

 

,

 

,

 

,
, ,
, ,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه