اخبار داغ

در نشست شورای مشورتی بنیاد شهید شهرستان بهمئی مطرح شد؛

ساماندهی سریع گلزار شهدای گمنام شهر لیکک/لزوم تکریم جامعه ایثارگری شهرستان

ساماندهی سریع گلزار شهدای گمنام شهر لیکک/لزوم تکریم جامعه ایثارگری شهرستان
نشست شورای مشورتی بنیاد شهید شهرستان بهمئی عصر امروز با حضور مسئولان شهرستان، اعضای شورا و شهردار لیکک برگزار شد.
[

       به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   آوای ماغر؛ عصر    امروز نشست شورای مشورتی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس اداره برق شهرستان بهمئی،شهردار لیکک و اعضای شورا در شهر لیکک برگزار شد.  

,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ماغر؛ ,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در این نشست ابتدا با تبریک آغاز ماه ربیع الاول، موکب شهدای بهمئی در ایام اربعین حسینی در کشور عراق را حرکتی با حمایت های مستقیم مردم بهمئی و آبرومندانه برای شهرستان عنوان کرد.   

,

  

, ,  ,  ,

سرهنگ سید روح الله شاهینی گفت: در این موکب همه خادمان با اشتیاق خاصی کار می کردند .

,

وی افزود: این موکب به عنوان بهترین موکب و یک الگو مطرح شد که در طول چند هفته حضور در کشور عراق با پذیرائی و خدمات متفاوت خادمان آن، تحسین مسئولان را برانگیخت.

,

شاهینی تصریح کرد:کلیه کمک های جمع آوری شده موکب شهدای بهمئی به جز چند مورد، از همین مردم فقیر بهمئی بود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی با تقدیر از همکاری ادارات و مسئولان شهرستان در احداث و تکمیل جاده های دسترسی و دیگر خدمات در راستای ساماندهی گلزار مطهر شهدای بهمئی، گفت:باید اکنون دیوار کشی و انشعابات برق و آب گلزار شهدا مورد توجه ویژه مسئولان شهرستان باشد.

,

شاهینی با تاکید بر لزوم ساماندهی سریع گلزار شهدای گمنام شهر لیکک، بیان کرد: ما با پذیرش تدفین چهار شهید گمنام در بوستان شهدای شهر لیکک این شهدا را از قافله همرزمان جدا کردیم که نباید اکنون مورد بی مهری قرار گیرند.

,

وی افزود:ساماندهی گلزار شهدای گمنام شهر لیکک از وظایف همگانی ماست و بنده با پیگیری هایی که داشتم اعتباری از یک خیر جذب کردم، اگر از اعتبارات شهرستان هم کمکی شود می توان گلزار شهدای گمنام شهرمان را ساماندهی کنیم.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری یادواره شهدای بهمئی در پایان امسال، لازم است تمثال شهدای بهمئی در سطح شهر نصب شود.

,

شاهینی با اشاره به لزوم جلوگیری از تضییع حقوق جامعه ایثارگری در گزینش و استخدامها،  افزود: در بکارگیری ایثارگران و فرزندان شهدا در پست های مختلف، گرایش های سیاسی را کنار بزنیم .

,

شاهینی از مسئولان شهرستانی خواست تا نسبت به ساماندهی 10گلزار ساماندهی نشده شهدای بهمئی اقدام کنند .

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در پایان خدمات و فعالیت های رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان را قابل تحسین دانست و گفت: رئیس بنیاد شهید بهمئی در راستای تکریم جامعه ایثارگری کارهای جهادی انجام می دهد که در بیشتر شهرستان های استان بی نظیر است.

,

, ,

عضو شورای شهر لیکک، شهرستان بهمئی و شورای استان در این نشست خواهان پیگیری حق استخدامی فرزندان شاهد و ایثارگر بود.

,

شعبان بهمئی افزود:باید در استخدام های سازمان ها و نهادها سهم جامعه ایثارگری مد نظر باشد.

,

وی گفت: به برکت خون شهدا و جانفشانی رزمندگان، شهرستان بهمئی دارای مسئولان یکدست و همدل است که این یک فرصت استثنائی برای کمک به توسعه شهرستان به حساب می آید.

,

بهمئی با اشاره به تاثیر سفر مقام معظم رهبری به مناطق زلزله زده کرمانشاه، گفت: :حضور مقام معظم رهبری در جمع زلزله زدگان کرمانشاه مایه تسکین  درد مصیبت زده ها شد ؛ما باید قدر این همه شور و حال مردم را ببینیم .

,

وی افزود: اگر مسئولان در راستای محرومیت زدایی و خدمت صادقانه به مردم گام بردارند، مردم با قوت قلب بیشتر از نظام و انقلاب حمایت می کنند.

,

عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر حرکت مسئولان در مسیر آرمان های شهدا، خاطرنشان کرد: راه شهدا چیزی جز حفاظت از اسلام، انقلاب و خدمت به مردم نبود.

,

, ,

فرماندار بهمئی در این نشست با تبریک آغاز ماه ربیع الاول و هفته بسیج ،از  تلاش همه مردم و مسئولان بهمئی در بزرگداشت اربعین ، به خصوص فرمانده ناحیه مقاومت در برپایی موکب شهدای بهمئی در کشور عراق تقدیر کرد.

,

سنایی در ادامه با تقدیر از کمک های مردمی شهرستان بهمئی به مناطق زلزله زده کرمانشاه، گفت: مردم بهمئی در زمان جنگ با رشادت و دلاوری فرزندان خود و در زمان صبح با کمک به همنوعان به نظام خدمت می کنند.

,

وی با تاکد بر لزوم تکریم جامعه ایثارگری گفت:در بحث مطالبات جامعه ایثارگری بنده هم در سخن و هم در عمل در همه حوزه ها معتقد به تکریم جامعه ایثارگری هستم.

,

فرماندار بهمئی با بیان اینکه در ساماندهی گلزار شهدای گمنام لیکک مقداری کم کاری شد، افزود:در زمان فرماندار اسبق، کارهایی شد که باید پیگیری شود.

,

در پایان این مراسم حکم اعضای جدید شورای مشورتی بنیاد شهید و امور ایثاگران شهرستان بهمئی با امضاء فرماندار بهمئی به عنوان ریاست این شورا تقدیم آنها شد.

,
 
      
 
 
انتهای پیام/       
,
 
      
 
 
انتهای پیام/       
,
 
      
 
 
انتهای پیام/       
,
, ,
 
,
      
,  ,  ,  , ,  ,  ,  ,
 
,
 
,
انتهای پیام/       
,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه