اخبار داغ

عضو شورای شهر ساری:

حضور نیافتن شهردار در جلسه شورای شهر، بی‌احترامی به آرای مردم است

حضور نیافتن شهردار در جلسه شورای شهر، بی‌احترامی به آرای مردم است
عضو شورای شهر ساری، از حضور نیافتن شهردار در جلسات علنی شورا انتقاد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرساری، اسفندیار عشوری با انتقاد از شهردار ساری در جلسه علنی شورای شهر مرکز مازندران، گفت: سؤالاتی را در جلسات علنی شورای شهر ساری خطاب به شهردار مطرح کردم اما پاسخ مناسبی ارائه نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرساری,

وی با یادآوری قانون شوراها، خاطرنشان کرد: بر اساس قانون چنانچه اعضای شورا سؤالی از شهردار داشته و پاسخ مناسب دریافت نکنند رئیس شورا باید در قالب سؤال، مراتب را به شهردار ابلاغ کرده و شهردار ظرف ۱۰ روز در جلسه علنی حضور یافته و پاسخ دهد، اما شهردار ساری با دلگرمی به هشت رأی، از اجرای قانون خودداری می‌کند.

این عضو شورای شهر با اشاره به انتقادات گسترده وارد به عملکرد شهردار ساری، تصریح کرد: این بی‌احترامی به من نیست که شهردار برای پاسخگویی در جلسه حضور نمی‌یابد بلکه بی‌احترامی به هشت رأی است که شهردار در شورای شهر دارد.

عشوری بابیان اینکه از چه چیز ابا دارند که صورتحساب‌های مالی و سایر اسناد قراردادها را ارائه نمی‌دهند، اظهار کرد: دهم آبان ماه قرارداد چهارمیلیاردی بسته‌شده، ۱۶ آبان زمین تحویل‌شده و مبلغ ۲ میلیارد هم صورت‌وضعیت واریزشده، این چه شیوه خدمتی است که چند ماه حقوق کارکنان شرکتی پرداخت نشود اما به یک پروژه به این سرعت مبلغ کلان بپردازند.
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه