اخبار داغ

تدوین برنامه جدید برای رفع فقر

تدوین برنامه جدید برای رفع فقر
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال روستائیان و شهرهای کمتر از١٠ هزار نفر درنظر گرفته شده است و با ایجاد اشتغال می توانیم گامی برای رفع فقر برداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از ایرنا،«علی ربیعی» روز سه شنبه در کمیسیون شورای عالی رفاه و در محل سالن تلاش برگزار شد،افزود: رئیس جمهوری رفع فقر را جزء برنامه های دولت دوازدهم قرار داده تا در قالب برنامه ششم توسعه بتوانیم این مهم را عملیاتی کنیم.  وی ادامه داد: مهار فقر نیازمند آن است که تولید کنیم و به همین منظور باید کمیسیون های اصلی را برای توجه به تولید بیشتر در کشور فعال کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ربیعی با تاکید بر برگزاری چهار نشست شورای عالی رفاه در سال، گفت: منابعی که از محل هدفمندی بدست می آید، باید با سازمان برنامه در قالب برنامه های منسجم رفاهی هزینه شود.

,

وی تاکید کرد: اشتغال حمایتی زیر ۱۰هزار نفر در روستاها باید پیگیری شود تا این افراد بتوانند در چرخه توانمندسازی در حوزه رفاه قرار گیرند و می توان این افراد را با برنامه و پیگیری مداوم به اشتغال خرد وصل کرد.

,

ربیعی تاکید کرد: شورای عالی رفاه در فصل جدید باید کار کارشناسی انجام دهد تا هدفگذاری خود را روی رفع فقر متمرکز کند.

,

وی با بیان اینکه با اجرای همه این برنامه ها در سال ۹۷،باید برنامه رفاهی برای توانمندسازی داشته باشیم، افزود: به جراحی های سخت اجتماعی نیاز داریم و جهت رفاه درازمدت نیازمندیم که اینها انجام شود.

,

کمیسیون شورای عالی رفاه به موضوعاتی چون تصویب سیاست های رفاهی مبتنی بر رفع فقر مطلق، کاهش فقر نسبی و بررسی و تصویب آیین نامه نحوه تشکیل و اداره نشست های شورای عالی رفاه و توابع آن می پردازد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه