اخبار داغ

فرمانده سپاه فراشبند:

۱۳۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در فراشبند برگزار می شود

۱۳۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در فراشبند برگزار می شود
فرمانده سپاه فراشبند در نشست خبری هفته بسیج بیان داشت: ماموریت اصلی بسیج خدمت به مردم است، و اگر به مردم و محرومان خدمت کنیم قطعا حیات انقلاب اسلامی تضمین شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نخل بیدار؛ سرگرد پاسدار محمود عابدی در نشست خبری هفته بسیج با اصحاب رسانه در فراشبند بیان کرد، تسلیت عرض کنیم به هموطنانمان در غرب کشور بابت حادثه غم انگیز زلزله کرمانشاه و از مردم فهیم و ولایت مدار و شهید پرور فراشبند تقدیر و تشکر می کنیم که با حضور خودشان و کمک هایشان و احساس هم دردی با مردم کرمانشاه مرهمی بودن بر دردهای این بزرگ مردان کرمانشاه .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نخل بیدار,

عابدی با توجه به تلاش های بسیج و دیگر ادارات فراشبند در خصوص کمک به زلزله زدگان خاطر نشان کرد، جادارد از تلاش های مجموعه عظیم بسیج،مجموعه شهرستان فراشبند، هلال احمر،دولت مردان، سپاه پاسداران، پایگاهای مقاومت، مردم عزیز و بسیجیان سلحشور و خصوصاٌ از پایگاه بسیج و بسیجیان پالایشگاه گاز که یک فرقه کامیون به ارزش 20 ملیون تومان کمک رسانی کردند تقدیر و تشکرکنیم. و کسانی که تخصص لازم دارند در زمینه های مهندسی،تاسیسات،برق و... و سایر مهارتهای که در آن مناطق لازم است و یا دارای تجهیزات مهندسی هستند امثال لودر،گریدر و ... که مشتاق حضور در این منطقه هستند جهت ساخت مناطق زلزله زده به حوزه های مقاومت مراجعه نمایند تا در قالب اردوهای جهادی به مناطق اعزام شوند.

,

عابدی افزود؛ تبریک عرض می کنیم هفته پر فروغ و مقدس بسیج و آغاز ماه ربع الاول را به مردم شهید پرور و بسیجیان فراشبند، بسیج به فرموده حضرت امام راحل در نظام جمهوری اسلامی از برکات و الطاف خداوند مطعال بود، که بر ملت عزیز ایران ارزانی شد،بسیج مفتخر است که در خط ولایت بوده است و همواره در صحنه های مختلف این نظام حضور داشته و حرکت کرده.

,

نشست خبری هفته بسیج فراشبند

, نشست خبری هفته بسیج فراشبند,

عابدی رمز موفقیت بسیج را انقلابی بودن دانسته و بیان داشت؛ بسیج همیشه با عمل به هنگام و به موقع خود در عرصه های مختلف این نظام همواره ورود پیدا کرده و ورود بسیج همشه موفقیت آمیز بوده ولذا رمز موفقیت بسیج نیز این است که مربوط به هیچ جنایی نیست و انقلابی است، بسیج فراجنایست و به تعبیر مقام معظم رهبری بسیج لشکر انقلاب است، بسیج مال انقلاب است و مطعلق به مردم است و لذل در بسیج دوگانگی وجود ندارد، اگر دوگانگی در بسیج وجود داشته باشد مربوط می شود به انقلابی و ضد انقلابی.

,

فرمانده سپاه فراشبند اضافه کرد، هرکسی که نظام را قبول داشته باشد یک بسیجی است، محدوده بسیج بسیار وسیع و گسترده است،به گفته رئیس سازمان بسیج؛ ما نباید برای بسیج خط کشی کنییم، و از نظر ما همه مردم ایران بسیجی هستند، اما این مشروط است اگر کسی خطوط قرمز بسیج را رعایت نکند، ضد ولایت باشد، ضد انقلاب باشد، دل در گرو دشمنان نظام ایران داشته باشد و از فتنه گران حمایت کند قطعا در لشکر بسیج جای نخواهی داشت.

,

سرگرد عابدی افتخارات بسیج را خدمت به محرومان دانسته و افزود؛ مجموعه بسیج از لحاظ ساختاری سه عضویت دارد،عادی، فعال و کادر اما قطعا با روی کردی که در سازمان هست دو عضویت دیگر به این عضویت ها اضاف خواهد شد، به نام بسیج عمومی و بسیج مردمی، کسانی که نمی توانند در برنامه های بسیج شرکت کنند، اما با این نظام هستند و با انقلاب هستند همه این ها بسیجی هستند، بسیج دور خودش دیوار نخواهد کشید و همه مردم بسیجی هستند اما خطوط قرمز بسیج باید رعایت شود، ولذا تفکر بسیج یک تفکر توحیدی و یک تفکر مذهبی است، بسیجیان به فرموده به مولایشان و مقتدایشان مخلص ترین افراد جامعه هستند و بسیج همواره در خط ولایت و خط اسلام و خدمت به نظام و محرومان حرکت کرده و این جزء افتخارات بسیج است.

,

نشست خبری هفته بسیج فراشبند

, نشست خبری هفته بسیج فراشبند,

عابدی با اشاره به تفکر بسیجی خاطر نشان کرد؛ امروز بحمدالله میبینیم که تفکر بسیجی فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی سوق داده شده و تفکر بسیجی مرز جغرافیایی نمی شناسد، امروز با تفکر بسیج است که کشور های اسلامی با گروه های تکفیری و گروه های داعشی در حال مبارزه هستند و یک الگوی شده بسیج برای کشورهای اسلامی  و این تفکر بسیجی را دیدیم که در عملیات پیروزمندانی که سربازان و دلاوران اسلام داشتند بساط داعش در سوریه در حال جمع شدن هست و وعده ای که سردار سرافراز سپاه اسلام داد و همچنین در عراق بساط اینها به هم ریخت و ان شاءالله در سوریه هم قطعا طبق وعده سردار سلیمانی در نیز برچیده خواهد شد. ولذا وجهه متفاوت و تمایز بسیج با دیگر ارتش های جهان در خلوص و اخلاص وشجاعت و ولایت مداری است.

,

عابدی با توجه با شعار سال بسیج بیان کرد؛ شعار محوری هفته بسیج امسال " بسیج مظهر مردم سالاری  دینی " است و لذا در راستای اعتلای بسیج روی کردهای جدیدی پیش بینی شده، در عرصه های مختلف دفاعی، فرهنگی، خدمات رسانی به مردم و در عرصه علم اعتلای بسیج دنبال خواهد شد، و یکی از ماموریت هایی اصلی بسیج خدمت به مردم است، و اگر به مردم و محرومان خدمت کنیم قطعا حیات انقلاب اسلامی تضمین شده  است، یکی از طرح های دفاعی بسیج طرح گشت های بسیجی محله محور است، که از 5 آذر آغاز خواهد شد، با عنوان حماسه خدمت و امنیت برای مردم .

,

وی با اشارره به گرامیداشت هفته بسیج گفت؛ در هفته بسیج مجموعه بسیج شهرستان فراشبند 130برنامه را پیش بینی کرده است که ان شاء الله در جای جای شهرستان این برنامه ها برگزار خواهد شد، که اهم برنامه های بسیج غبارروبی گلزار شهدای شهر و روستا،دیدار با امام جمعه محترم شهرستان، دیدار با خانواده های شهدا،جانبازان،آزادگان و ایثارگران ، برپای نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و استکبار ستیزی،برگزاری نشست های بصیرتی،برگزاری همایش های بزرگ رزمندگان در سطح شهرستان،برگزار مسابقات قرران کریم ویژه حلقات صالحین، برگزاری مسابقات ورزشی،افتتاح چند طرح مهندسی، برگزاری مسابقات فوتسال بین ادارات شهرستان،حضور سازمان یافته بسیجییان در نماز جمعه، شرکت در میقات صالحین.

,

فرمانده سپاه فراشبند ادامه داد، برنامه اصلی و شاخص هفته بسیج همایش شکوه مقاومت با حضور اقشار مختلف مردم وبسیجان در روز 5 اذر است. و لذا این ها همه قدم های کوچکی و ناچیزی است تا بتوانیم یاداوری کنیم زحمات و رشادت های 4 دهه خدمت مجموعه عظیم  بسیج را که در صحنه های مختلف انقلاب حضور داشته است .

,

نشست خبری هفته بسیج فراشبند

, نشست خبری هفته بسیج فراشبند,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه