اخبار داغ

نگین زاگرس به استقبال زمستان رفت

نگین زاگرس به استقبال زمستان رفت
در اولین روز از سومین ماه فصل پاییز شهرستان سپیدان به استقبال فصل زمستان رفت و ارتفاعات نگین زاگرس بعداز گذشت چندین سال برف پاییزی درآذرماه را مشاهده کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛در اولین روز از سومین ماه از فصل پاییز شهرستان سپیدان به استقبال فصل زمستان رفت و امروز ارتفاعات نگین زاگرس  بعداز گذشت چندین سال برف پاییزی درآذرماه را مشاهده کردند.نگین زاگرس چندروزی زودتر به استقبال فصل زمستان رفته است و مردم سپیدان شاهد برف وباران پاییزی در آذرماه بودند.
موج جدید باران، برف و سرما درراه است تا آرام‌آرام زمستان حضور خود را اعلام کند ولی در این میان برخی مشکلات و حوادث غیرمترقبه باعث می‌شود مسوولان همواره هشدارهایی در این زمینه بدهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مارگون,
,

خورشیدی مسئول امداد ونجات هلال احمر شهرستان در گفتگو با خبرنگارما در مورد وقوع حوادث غیرمترقبه در شهرستان پهناور سپیدان هشدار داد و اظهار کرد: بر اساس گزارش هواشناسی سامانه بارشی از امروز وارد شهرستان شده و به‌تبع با بارش برف و باران شاهد افت دمای محسوس در شهرستان خواهیم بود.

,

وی گفت: با توجه به برودت هوا و افت دما  احتمال یخ‌زدگی و آب‌گرفتگی در معابر و جاده‌ها وجود دارد.وی بابیان اینکه با بارش برف در ارتفاعات و گردنه‌ها  مشکل تردد هم ایجاد می‌شود، گفت: رانندگان حتماً قبل از سفر تمهیدات ایمنی و گرمایشی را برای داشتن سفری خوب فراهم کرده تا از حوادث ناگوار جلوگیری شود.

,

مسئول امداد ونجات هلال احمر شهرستان تأکید کرد: . با توجه به گزارش هواشناسی بارش باران و برف را در ارتفاعات خواهیم داشت و در این میان با توجه به بارش برف، سطح جاده‌ها لغزنده می‌شود و رانندگان باید خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند و از سرعت غیرمجاز بکاهند و در رانندگی دقت کنند.

,

وی  تأکید کرد: با توجه به اینکه احتمال وقوع مه رانندگان باید آستانه دید خود را وسیع کنند ورانندگانی که قصد تردد در  گردنه‌ها و محورهای برف گیر این شهرستان  را دارند توصیه کرد  زنجیر چرخ و سایر تجهیزات سفر  زمستانی را به همراه داشته باشند. 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه