اخبار داغ

دیدارمدیرامور اراضی جهاد کشاورزی فارس با فرماندار سپیدان

دیدارمدیرامور اراضی جهاد کشاورزی فارس با فرماندار سپیدان
ارغون مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی فارس به همراه نماینده این سازمان در کمسیون تغییرکاربری با فرماندار سپیدان دیدار گفتگو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛ارغون مدیراموراراضی سازمان جهاد کشاورزی فارس به همراه نوذری نماینده این سازمان در کمسیون تغییرکاربری، بوستانی مدیرجهادکشاورزی سپیدان با شبیر زارع خفری فرماندار سپیدان دیدار گفتگو کرد.فرماندار سپیدان در این دیدار خاک را یکی ازاساسی ترین نیاز حیات بشری واصلی ترین رکن برای توسعه کشاورزی دانست وافزود: در همه جوامع کوچک و بزرگ تامین امنیت غذایی نسل فعلی و آتی بشر مستلزم حفظ و پاسداشت اراضی موجود برای استفاده مستمر و موثر از آنها است از این رو بهره برداری بهینه و حفاظت از آن به عنوان تضمین کننده تداوم حیات بشری، یکی از ماموریتهای مهم انسان بر روی زمین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مارگون,

زارع خفری در ادامه با بیان اینکه از زمان تصدی مهندس ارغون شاهد تحول خوبی درواگذاری وتغییر کاریری اراضی بوده ایم بیان داشت :باتوجه به ظرفیت بالای شهرستان سپیدان در حوزه گردشگری وهمچنین باتوجه به مشکلات و معضلاتی که برای واگذاری اراضی ملی و تغییر کاربری اراضی کشاورزی  در این حوزه وجود دارد می بایست روند تغییر کاربری این اراضی ،در راستای سیاست کلی دولت و ایجاد اشتغال تسهیل گردد.

,

نماینده عالی دولت در سپیدان همچنین افزود:به دنبال آن نیستیم که قانون اجرا نشود بلکه خواستار آن هستیم که به نحوی قانون اجرا گردد که مشکل مردم  نیز حل شود.

,

فرماندار سپیدان با اشاره به لزوم نظارت بر ساخت وسازهای غیر مجاز در شهرستان، تاکید کرد: باید نظارت ها باید بگونه ای باشد که از ابتدا مانع ساخت وساز غیر مجاز شویم  نه زمانی که ساخت و ساز پیشرفت زیادی کرده باشد اقدام به قلع و قمع نماییم.

,

در ادامه ارغون مدیر امورارضی سازمان جهاد کشاورزی فارس اظهار داشت : حداقل رسالت ما این است که زمین به عنوان بستر اصلی تولید وسرمایه گذاری حفظ شود ودر واگذاری ها باید به نحوی عمل نمود که کلیه مسائل  مرتبط با آن رعایت گردد .

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه