اخبار داغ

به منظور امداد رسانی جهادی انجام شد؛

حضور تیم جهادگران علوم پزشکی زنجان در ماهنشان

حضور تیم جهادگران علوم پزشکی زنجان در ماهنشان
تیم جهادگران سلامت دانشگاه علوم پزشکی زنجان با حضور در روستای پری از توابع شهرستان ماهنشان به امداد رسانی به صورت رایگان به مردم این منطقه پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم زنجان تیم جهادگران سلامت دانشگاه علوم پزشکی زنجان برای معاینه و ویزیت رایگان بیماران نیازمند به منطقه "اوریاد" ماهنشان اعزام و با استقبال گرم و صمیمی مردم و مسئولین محلی در مرکز جامع سلامت روستای پری مستقر شدند و به ارائه خدمت پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم زنجان,

" مصطفی محمدی" مسئول کلینیک‌های ویژه دانشگاه علوم پزشکی زنجان در این باره اظهار کرد: بیماران ارجاع داده شده طی ۱۰ روز گذشته و همچنین مراجعین خارج از فرآیند ارجاع، توسط ۷ واحد تریاژ، سطح‌بندی بیمار و ۱۳ واحد پذیرش، در چهار محل از پیش تعیین‌شده جهت معاینه و ویزیت توسط پزشکان متخصص و دندانپزشکان مستقر شدند.

,

مسئول هماهنگی و سازماندهی و اعزام تیم جهادگران سلامت دانشگاه علوم پزشکی زنجان افزود: در این اقدام ۱۵۰۰ بیمار تریاژ و سطح‌بندی شده و به پزشکان متخصص ارجاع داده شدند. همچنین بیش از ۲۰۰۰ بیمار نیز به صورت رایگان معاینه و ویزیت شدند و خدمات سلامت شامل اکو، سونو، تزریقات و پانسمان، کشیدن دندان، پرکردن، ترمیم، جرم‌گیری و... دریافت کردند، تعدادی از بیماران نیز توسط پزشکان عمومی معاینه و ویزیت شدند.

,

وی یادآور شد: تقریبا تمامی مراجعین توانستند خدمات بگیرند و تعداد ۳۰ نفر از بیماران متقاضی خدمت دندانپزشکی هم به دلیل حجم بالای مراجعات و مشکلات شدید و ضرورت شارژ مجدد سیستم و استریلیزاسیون تجهیزات، برای یک روز دیگر نوبت‌دهی شدند و مقرر شد تیم دندانپزشکی مجددا به پری اعزام و به این بیماران خدمات ارائه دهند.

,

مسئول کلینیک‌های ویژه دانشگاه بیان کرد: ارجاع تعدادی از بیماران جهت اقدامات تشخیصی و درمانی تکمیلی و انجام جراحی به بیمارستان‌های حضرت ولیعصر (عج)، آیت‌الله موسوی و کلینیک‌های ویژه و تشخیص به موقع و اعزام سریع یک نوزاد با سپسیس شدید به بیمارستان آیت‌اله موسوی از جمله دیگر اقدامات جهادگران سلامت در این اردوی جهادی بود.

,

شایان ذکر است، به منظور سرعت عمل در ارائه خدمت به بیماران، ۱۰ چادر برای تریاژ و محل استراحت موقت مراجعین و بیماران و اقانه نماز و..  نصب شده بود.

,

گفتنی است، دومین اکیپ جهادگران سلامت دانشگاه علوم پزشکی زنجان متشکل از یک فوق تخصص، هشت دندانپزشک و پزشک عمومی، ۱۱ متخصص، ۲۳ پرستار، ماما، علوم آزمایشگاهی، بهیار، تکنسین فوریت‌های پزشکی و دارویی، دستیار دندانپزشکی و اتوبوس مرکز جامع سلامت سیار مجهز به یونیت و مطب پزشکی و دندانپزشکی و آزمایشگاه، به ارائه خدمت پرداختند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه