اخبار داغ

فرمانده سپاه ماکو:

مسجد خاستگاه بسیج است

مسجد خاستگاه بسیج است
فرمانده سپاه ماکو در همایش مشترک ائمه جمعه و جماعت ، هیئت امناهای مساجد و فرماندهات پایگاه مقاومت گفت:مساجد مأمنی برای پایگاه ها می باشند و اولین خاستگاه بسیج مسجد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرزداران ، همایش مشترک ائمه جمعه و جماعت ، هیات امنای مساجد و فرماندهان پایگاه های مقاومت با حضور پرشور بسیجیان سه شنبه شب در مسجد باب الحوائج ماکو برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرزداران,

در این مراسم در ابتدا نوبخت فرمانده حوزه شهری شهید حاج حسینلوی ماکو ضمن خیر مقدم گزارش مختصری از فعالیت‌های انجام شده و برنامه هایی که قرار است در هفته بسیج اجرا شود ارائه نمود .

,

سپس حسین باقرلو فرمانده سپاه پاسداران ماکو ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت : مساجد مأمنی برای پایگاه ها می باشند و اولین خاستگاه بسیج مسجد است .

,

وی افزود: زمان قدیم سعی کردند بسیج را به مدرسه و دانشگاه ها بکشانند اما از همان ابتدا معلوم بود که اگر بنا مسجد نباشد بسیج به جایگاه اصلی خود نخواهد رسید چرا که مدارس و دانشگاه ها همیشگی نیستند شاید مدرسه بسته شود شاید دانشجویی از دانشگاه فارغ التحصیل شود  نماز ستون دین  و ستون نماز مسجد است .

,

فرمانده سپاه پاسداران ماکو با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت : پرورش یافتگان میدان مسجد عمل را به موقع انجام می دهند و اقدام و عمل که رهبر به آن تاکید داشتند فقط در مسجد شکل می گیرد لذا مسجد باید به مراکز فرهنگی تبدیل شود .

,

در ادامه این برنامه رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در خصوص تکریم جایگاه بسیج گفت: جایگاه والای بسیج تا حدی ادامه دارد امام راحل گفتند خدایا مرا با بسیجیانم محشور کن .

,

وی در ادامه گفت: پیامی که یکی از بسیجیان این امید قلبهای ایرانیان این سرباز ولایت یعنی سردار حاج قاسم سلیمانی این خبر مسرت بخش را داد که دیگر هیچ پایگاه رسمی داعش در روی زمین وجود ندارد.

,

رنجبری در پایان گفت : این پیام نوید بخش آزادی و سرنگونی داعش تجدید بیعت با امام امت است .

,

در پایان به نمایندگی از تعدادی از پیشکسوتان بسیج ، ائمه جماعت مساجد و هیات امنای مساجد با اهدای جوایز تجلیل به عمل آمد . 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه