اخبار داغ

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در اسلامشهر افتتاح شد

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در اسلامشهر افتتاح شد
هم‌زمان با هفته بسیج نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به‌منظور عرضه بسته جهیزیه با 50 درصد تخفیف در اسلامشهر افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از اسلامشهر خبر؛ هم‌زمان با هفته بسیج نمایشگاه اقتصاد مقاومتی امروز در اسلامشهر افتتاح شد در این نمایشگاه یک بسته کامل جهیزیه به ارزش 70 میلیون ریال با تخفیف 50 درصد یعنی 35 میلیون ریال به متقاضیان عرضه می‌شود. تمام کالاهای موجود در این نمایشگاه به جهت حمایت از تولید ملی، ایرانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به‌نقل از , اسلامشهر خبر, اسلامشهر خبر,  هم‌زمان با هفته بسیج نمایشگاه اقتصاد مقاومتی امروز در اسلامشهر افتتاح شد در این نمایشگاه یک بسته کامل جهیزیه به ارزش 70 میلیون ریال با تخفیف 50 درصد یعنی 35 میلیون ریال به متقاضیان عرضه می‌شود. تمام کالاهای موجود در این نمایشگاه به جهت حمایت از تولید ملی، ایرانی است.,

حمید امیرلو، مسئول بسیج سازندگی شهرستان اسلامشهر و مجری برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شد نه‌تنها بسیجیان، بلکه کلیه افراد متقاضی بتوانند این بسته را تهیه کنند. سه و نیم میلیون تومان از این مبلغ را بسیج سازندگی و مابقی آن را متقاضی پرداخت می‌کند و یک روز پس از واریز وجه بسته جهیزیه در منزل تحویل متقاضی می‌شود.

, حمید امیرلو,

این بسته جهیزیه شامل 15 قلم کالای ایرانی شامل یخچال، اجاق‌گاز طرح فر، لباسشویی دوقلو، تلویزیون 24 اینچ است همچنین یک بسته فرهنگی شامل یک جلد کلام‌ا... مجید، مفاتیح‌الجنان، کتاب خانواده آسمانی، احکام خانواده، مهر، تسبیح و سجاده نیز اهدا می‌شود. این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته در کانون فرهنگی بسیج واقع در خیابان امام محمدباقر علیه‌السلام دایر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه