اخبار داغ

افتتاح چندین خانه عالم و جاده های روستایی در سطح شهرستان سروآباد

افتتاح چندین خانه عالم و جاده های روستایی در سطح شهرستان سروآباد
طی مراسمی به مناسبت هفته بسیج با حضور جانشین فرمانده سپاه پاسداران، معاون فرماندار و جمعی از مسئولان سروآباد دو خانه عالم و دو جاده روستایی در دو روستای این شهرستان افتتاح گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هورامانات، به مناسبت هفته بسیج مراسم یادواره شهدای روستای سرخه توت با عنوان آبروی محله و همچنین افتتاح دو طرح خانه عالم و جاده روستایی در دهستان ژریژه با حضور معاون فرماندار سروآباد و جانشین سپاه سروآباد و برخی از مسئولین برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هورامانات,

 

,

برگزاری یادواره شهدا «آبروی محله» یکی از با ارزش‌ترین و تأثیرگذارترین فعالیت‌های فرهنگی سپاه و بسیج است و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بدین معناست که راه و اهداف شهدا را خوب بشناسیم و آنرا ادامه دهیم.

,

 

,

«کوچه‌هایمان را به نامشان کردیم که هرگاه آدرس منزلمان را می‌دهیم بدانیم از گذرگاه خون کدام شهید است که با آرامش به خانه می‌رسیم، ما آمده‌ایم تا بگوییم که فداکاری‌های شهیدان انقلاب و خطه کردستان در روح و باطن ما جای دارد و راه آنان هیچ‌وقت فراموش‌ نمی‌شود».

,

 

,

باهدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی «یادواره شهید سیروان محمودی » باعنوان "آبروی محله ما" با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، یادگاران دفاع مقدس و مسئولان شهرستان به دلیل بارندگی در مسجد جامع روستای سرخه توت برگزار شد.

,

 

,

سخنرانان از جمله جانشین فرمانده سپاه پاسداران شهرستان سروآباد و معاون فرماندار هر یک به پاس قدردانی از خون شهیدان و یادآوری راه این عزیزان برای آیندگان ایراد سخنرانی نمودند.

,

 

,

 میرآقایی ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت آغاز ماه مولد پیامبر و فوت تعدادی از هموطنانمان در حادثه طبیعی زلزله کرمانشاه اوج وحدت و همدلی مردم را در امداد رسانی و کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه دانست.

,

 

,

وی افزود: مردم ما ثابت کرده اند که در تمامی عرصه ها همواره پابه پای نظام و آرمان های انقلاب ایستاده اند و کمک به هم نوع را والاترین ارزش ها می دانند.

,

 

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی و اقدامات سپاه سروآباد در محرومیت زدائی در دهستان ژریژه اشاره کرد و گفت: تسطیح و بهسازی جاده روستایی سرخه توت ، راه روستای دزه وند ، منبع آب روستای دل، خانه عالم روستای ژریژه و دزه وند علیا با اعتباری بالغ بر 303 میلیون تومان از جمله اقدامات بسیج سازندگی و قرار گاه پیشرفت و آبادانی با مشارکت مردم و ادارات سطح شهرستان در این محور می باشد.

,

 

,

افتتاح دو خانه عالم در دو روستای دهستان ژریژه، افتتاح راه های روستایی و برگزاری مراسم آبروی محله به یاد شهید گرانقدر سیروان محمودی در روستای سرخه توت از عمده ترین برنامه های روز دوم در هفته بسیج  بودند.

,

طی مراسمی به مناسبت هفته بسیج با حضور جانشین فرمانده سپاه پاسداران، معاون فرماندار و جمعی از مسئولان سروآباد دو خانه عالم و دو جاده روستایی در دو روستای این شهرستان افتتاح گردید.

, طی مراسمی به مناسبت هفته بسیج با حضور جانشین فرمانده سپاه پاسداران، معاون فرماندار و جمعی از مسئولان سروآباد دو خانه عالم و دو جاده روستایی در دو روستای این شهرستان افتتاح گردید.,

, ,

, ,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه