اخبار داغ

همزمان با هفته کتاب؛

تنها شهر فاقد کتابخانه در استان همدان، صاحب کتابخانه شد/عنوان مسئول کتابخانه برتر کشوری به کتابدار تویسرکانی رسید+تصاویر

تنها شهر فاقد کتابخانه در استان همدان، صاحب کتابخانه شد/عنوان مسئول کتابخانه برتر کشوری به کتابدار تویسرکانی رسید+تصاویر
در حالی با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان و مسئولان تویسرکانی یکصد و یازدهمین کتابخانه استان همدان در شهر فرسفج به بهره برداری رسید، که این شهر تنها شهر استان همدان بود که کتابخانه ای در آن وجود نداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ روز گذشته بود که تنها شهر فاقد کتابخانه در استان همدان، صاحب کتابخانه شد و آیین افتتاح این کتابخانه با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان و مسئولان تویسرکانی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

نام این کتابخانه را "بامداد" گذاشته اند کتابخانه ای که این روزها برای پرمحتوا شدن حتی خیران هم پای کار آمدن و با شرکت در طرح "نذر کتاب" بر عناوین آن افزودند.گفته می شود در این حوزه 100جلد کتاب در زمینه های علمی تحقیقاتی مقاله داستانی و درسی وادبی ومعارف به کتابخانه شهرفرسفج از سوی اعظم جوکی عضو شورای شهر فرسفج اهداء شده است، همچنین قرار است توسط اشرف بیات ۱۰۰جلد کتاب، دکتر اصغر بیات یک دور تفسیر المیزان ۱۵ جلد،  مجتبی همدانی ۵۰ جلد کتاب و مریم سنجربیگی ۱۰ جلدشنبه هفته آینده تحویل کتابخانه شود.

,

, ,

این کتابخانه شامل بخش های مطالعه برادران و خواهران، مخزن،مرجع و کودک است و هم اکنون در حدود بوده دو هزار و ۵۰۰ نسخه کتاب در آن برای استفاده همشهریان فرسفجی موجود است.

,

9 باب کتابخانه در شهرستان تویسرکان موجود است

, 9 باب کتابخانه در شهرستان تویسرکان موجود است,

, ,

در حاشیه این مراسم هم عصر روز گذشته نشستی برگزار شد، «حبیب مومیوند» فرماندار تویسرکان در این نشست و در جمع کتابداران تویسرکانی از اختصاص 300 میلیون تومان به کتابخانه های عمومی تویسرکان در کمیته برنامه ریزی شهرستانخبر داد و گفت: هم اکنون با افتتاح کتابخانه بامداد تعداد کتابخانه های این شهرستان به 9 باب کتابخانه افزایش یافته است.

,

وی با بیان اینکه نخستین کتبخانه استان همدان در تویسرکان فعاالیت می کرده، اظهار کرد: در حال حاضر هم علاوه بر برخورداری سه شهر تویسرکان، سرکان و فرسفج، سه روستای اشترمل، لامیان و سیدشهاب با جمعیتی بالای یک هزار و 500 نفر از نعمت کتابخانه بهره مند هستند.

,

مریم بیات؛ مسئول کتابخانه برتر کشوری شد

, مریم بیات؛ مسئول کتابخانه برتر کشوری شد,

فرماندار تویسرکان در ادامه عنوان کرد: در سال جاری از  مریم بیات کتابخانه عمومی شهید مدنی تویسرکان هم عنوان مسئول کتابخانه برتر کشوری معرفی شده است.

,

به گزارش رودآور، امسال و همزمان با بیست و پنجمین دوره کتاب، کتابخوانی و کتابدار بیش از 90 عنوان برنامه در سطح کتابخانه های عمومی شهرستان تویسرکان برگزار شد، هفته کتاب و کتابخوانی از 25 آبان آغاز شده و تا دوم آذر ماه ادامه دارد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه