اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان استان اردبیل:

مهمترین ویژگی بسیج، مردمی بودن آن است

مهمترین ویژگی بسیج، مردمی بودن آن است
مسئول بسیج جامعه زنان استان اردبیل، با بیان اینکه شعار اصلی هفته بسیج مردم سالاری دینی در سایه توجهات حضرت امام خامنه ای است، گفت: مهمترین ویژگی بسیج مردمی بودن آن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم حامدی مسئول بسیج جامعه زنان استان اردبیل در گفتگو با بانوی کوثر، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در اردبیل اظهار داشت: شعار اصلی هفته بسیج مردم سالاری دینی در سایه توجهات حضرت امام خامنه‌ای است و مهمترین ویژگی بسیج مردمی بودن آن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بانوی کوثر،,

وی گفت: رسالت و وظیفه بسیج و بسیجی بودن ولایت پذیری و حفظ آرمانهای انقلاب و حفظ ارزشهای اسلامی است و انجام ماموریتهای محوله به بسیجیان در حوزه های فرهنگی و اقتصادی است.

,

حامدی افزود: با توجه به برنامه های پیشنهادی حوزه ها و پایگاههای مقاومت خواهران برنامه های متنوع فرهنگی، سازندگی و اقتصادی برای اقشار مختلف در طول هفته برگزار خواهد شد.

,

وی گفت: مادران شهدا همان مجاهدان خاموش جامعه هستند که با خون خود فرزندانی به جامعه تحویل دادند تا از مرز و بوم این کشور دفاع کنند. مادران شهدا با تربیت مردان با اعتقاد کشورمان را در مقابل دشمنان بیمه کردند.

,

حامدی بیان کرد: وظیفه ماست که جوانان امروز و آینده را با رشادت ها و فداکاریهای و مجاهدت های این شهیدان اشنا کنیم و به نسل حاضر انتقال دهیم تا ارزشهای انقلاب اسلامی پایدار بماند.

,

مسئول بسیج جامعه زنان استان اردبیل، گفت: در حال حاضر به مناسبت گرامیداشت هفته مبارک بسیج حوزه ها و پایگاههای مقاومت برنامه های متنوع فرهنگی، سازندگی و اقتصادی برای اقشار مختلف در طول هفته برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه