اخبار داغ

فرمانده سپاه دهگلان در دیدار با امام جمعه:

نیروهای بسیج پشتوانه محکم برای نظام و انقلاب اسلامی هستند

نیروهای بسیج پشتوانه محکم برای نظام و انقلاب اسلامی هستند
فرمانده سپاه دهگلان دردیدار با امام جمعه گفت: نیروهای بسیج پشتوانه محکم برای نظام وانقلاب اسلامی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهگلان شیدا، محمد رضا حیدری فرمانده سپاه دهگلان در سومین روز از هفته بسیج به همراه، مسئولین و بسیجیان شهرستان با امام جمعه دهگلان دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا,



حیدری ضمن گرامیداشت هفته بسیج تصریح کرد:بسیج منشا خیر و برکت است و به فرموده امام راحل  بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت های اصلی انقلاب زنده بماند.


وی تفکر بسیجی را به عنوان یکی از شاخصه های مهم بسیجی بودن عنوان کرد و گفت: هرکس تفکر بسیجی داشته باشد در هر لباسی یک بسیجی واقعی شناخته می شود.

 

حیدری در ادامه افزود: امروز ملت بسیجی ایران اسلامی  به عنوان نیروی بزرگ و رهایی بخش در مقابل همه جبهه استکبار ایستاده است و مقاومت را استمرار می‌بخشد.

 

فرمانده سپاه دهگلان در ادامه با اشاره به حضور بسیجیان در صحنه های مختلف خاطر نشان کرد: بسیجیان سلحشور در تمامی صحنه ها و عرصه های مختلف و در مسیر انقلاب حضوری چشمگیر و بی نظیر داشته و دارند که نمونه بارز آن ، حضور چشمگیر بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس بود که با تمام وجود در جبهه های حق علیله باطل ایستادگی کردند.


وی افزد: برای همین هم رهبر معظم انقلاب در یکی از سخنرانی های خود فرمودند باید یکی از اقداماتی که در دستور کار قرارمی گیرد جلوگیری از نفوذ دشمن در بسیج باشد چون بسیج بخشی از قدرت دفاعی و اقتدار ملی ماست.


فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دهگلان به رشادت ها و ایثارگری های بسیج در طول دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بسیج در دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه های حق علیه باطل رسید توانست حامی و پشتیبان ملتش و پس از جنگ تحمیلی نیز وارد عرصه های مختلف به منظور خدمت رسانی به مردم شد.

 


 امام جمعه دهگلان


در ادامه امام جمعه دهگلان ضمن تبریک هفته بسیج  بر نقش ایمان و معنویت بسیجیان در پیشبرد عملیاتهای مختلف اشاره نمود و گفت: همه ما مدیون ایثارگریهای بسیجیان، رزمندگان، شهدا و خانواده های آنان هستیم.


وی با بیان اینکه بسیج دارای روحیه جهادی است و هرجا انقلاب و اسلام به خدمات این نیرو نیاز داشته، وارد عرصه شده است اظهار کرد: بسیج در تمام عرصه ها ازجمله حل مشکلات مردم بوده است و خدمات رسانی های آنان  بر هیچکس پوشیده نبوده و نیست.


امام جمعه دهگلان افزود: ایمان، بصیرت و آگاهی از ویژگی‏های بارز بسیجیان است و این ایمان و آگاهی باید روز به روز تقویت شود چون اگر ایمان و معرفت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس نبود، امروز ما در چنین جایگاهی قرار نداشتیم.


ماموستا محمدی گفت: بسیج در عرصه های مختلف ازجمله اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حرف برای گفتن دارد و باید از ظرفیت و توانمندی های بالای این نیروی مردمی برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر بهره گرفت.


امام جمعه  دهگلان از زحمات بسیج سازندگی سپاه دهگلان در زمینه محرومیت زدایی مناطق محروم و اعطای وام در راستای اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار شهرستان قدر دانی نمود.

انتهای پیام/

 

 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,  امام جمعه دهگلان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه