اخبار داغ

دوئل استاندار و رئیس دانشگاه یاسوج / رپیس دانشگاه یاسوج برکنار می شود!

دوئل استاندار و رئیس دانشگاه یاسوج / رپیس دانشگاه یاسوج برکنار می شود!
براساس برخی شنیده ها رئیس دانشگاه یاسوج به زودی عزل و فرد دیگری جایگزین وی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس  رئیس دانشگاه یاسوج که عنوان دبیرکلی پژوهش و فناوری استان را با خود یدک می کشد روز گذشته در کارگروه پژوهش و فناوری که با حضور استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان برگزارشد حضور نیافت و معاون پژوهشی خود را به جلسه فرستاد که این موضوع با واکنش تند استاندار مواجه شد و رحیمی را از دبیرکلی خلع کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,  ,

هرچند هجیر کریمی معاون پژوهشی دانشگاه یاسوج تلاش کرد تا برنامه های هفته پژوهش و فناوری را با کمک پاورپوینت و چند اسلاید برای استاندار و مدیران تشریح کند و از این طریق خلا رئیس دانشگاه را پر کند اما تنها به شرح وظایف دستگاه ها پرداخت و از بی انگیزه بودن انها برای حضور در نمایشگاه هفته پژوهش سخن گفت که با واکنش استاندار مواجه شد.

,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز که بر حضور مدیران کل و روسای دانشگاه ها در جلسات مربوطه تاکید دارد و تمایلی به حضور معاونین آنها ندارد نیز در این جلسه به معاون پژوهشی دانشگاه پاسخ داد و گفت:رییس دانشگاه خودشان انگیزه حضور در جلسه دارند؟! و وقتی رییس دانشگاه یاسوج در جلسه حضور ندارد ما چه توقعی از سایر دستگاه ها داریم.

,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد که با دیدن اسلایدهای معاون پژوهشی دانشگاه یاسوج و بی برنامه بودن این دانشگاه مایوش شده بود ناامیدی خود از دانشگاه یاسوج را اعلام کرد و موضوع جلسه را به روز دیگر موکول کرد.

,

رییس دانشگاه یاسوج نیز که گویا قصد داشت به سرعت پاسخ استاندار کهگیلویه و بویراحمد را در جایی بدهد صبح امروز با برگزاری یک نشست در جمع خبرنگاران گفت: اقای استاندار اصلا من را  منصوب نکردند که حالا بخواهند عزل کنند اگر ایشان گفته اند که من به این ایین نامه پابندم من نیز پایبند هستم اقای استاندار اصلا این آیین نامه را خوانده است.

,

رحیمی در پاسخ به سوالی مبنی بر عزل خود نیز گفت: عزل رییس دانشگاه به این راحتی نیست همانطور که عزل استاندار راحت نیست اینها فقط خوراک منطقه ای است و اینکه فردی مواردی را پرینت می گیرد و زیر بغل می زند و به وزارت خانه می برد در حقیقت آبروی استان را می برد.

,

 این ماجراها درکنار برخی حرف و حدیث ها، موضوعات و حاشیه هایی که درباره دانشگاه یاسوج وجود دارد باعث شده است تا به زودی خبرهای جدیدی از این دانشگاه در رسانه های استان منتشر شود.

,

امروز نیز جلسه ستاد اموال غیرمنقول استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست استاندار در استانداری برگزار شد که بازهم رئیس دانشگاه یاسوج غایب بود و به جای خود رئیس کمیته اموال غیرمنقول دانشگاه برای حضور در جلسه فرستاده بود که استاندار وی را از جلسه بیرون کرد و گفت: به آقای رحیمی رئیس دانشگاه بگو تا بیاید.

,

رئیس کمیته اموال غیرمنقول دانشگاه یاسوج نیز با رحیمی تماس گرفت و رئیس دانشگاه یاسوج نیز پس از چند سال بالاخره امروز در استانداری کهگیلویه و بویراحمد آفتابی شد.

,

شنیده ها حاکی از آن است که در آینده نزدیک جایگزین رئیس دانشگاه یاسوج معرفی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه