اخبار داغ

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه تاکید کرد؛

لزوم جلوگیری از آب گرفتگی معابر ارومیه

لزوم جلوگیری از آب گرفتگی معابر ارومیه
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: بی شک شورای شهر ارومیه موضوعات و مسائل مربوطه مانند آبگرفتگی خیابان ها در مواقع بارش را توسط مسئولان بازرسی شورای شهر رصد و پیگیری می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول اصغرزاده در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیه، با ابراز خرسندی از بارش باران و برخورداری شهروندان ارومیه ای از این موهبت الهی اظهار کرد: این در حالی است که در برخی مواقع، بارش نزولات جوی سبب آبگرفتگی معابر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ارومیه,

وی افزود: البته برخی از این آبگرفتگی ها قابل پیش بینی بوده و یا بعضی ها قابل پیش بینی نیستند و در این رابطه معمولا تمامی تیم ها از آبان ماه در رابطه با موضوع جمع آوری برف ها و پاک سازی معابر تشکیل و این موضوع در حوزه خدمات شهری انجام شده است.

,

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه بیان کرد: در برخی مواقع، برخی نقاط شهر دچار آبگرفتگی پیش بینی نشده، شده که موضوع توسط مسئولان مربوطه پیگیری و رفع می شود اما در برخی نقاط که قابل پیش بینی است باید این رویداد رخ ندهد چون در آن قسمت ها تمهیداتی باید اندیشیده شود.

,

وی افزود: هم اکنون معابر زیر آسفالت ارومیه افزایش یافته و از سوی دیگر وقتی معابر زیر آسفالت افزایش یافت، مقدار آب های سطحی نیز افزایش می یابد.

,

اصغرزاده با بیان اینکه"شهر چای" یک نعمت برای شهر محسوب شده و سمت و سوی آبهای سطحی به آن سمت است اظهار کرد: اما گاهی اتفاقات پیش بینی شده یا نشده رخ می دهد که حتما باید مدیریت شود.

,

وی افزود: بی شک شورای شهر ارومیه موضوعات و مسائل مربوطه را توسط مسئولان بازرسی شورای شهر رصد کرده و از آنها خواسته که تمام موارد و مسائل را به صورت مستند جمع آوری و در جلسه شورا مطرح کنند چون در آینده نیز بارش ها تداوم یافته و بنابراین باید حداکثر امکانات را به کار گرفت تا با حداقل مشکلات مواجه شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه