اخبار داغ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی:

هیچ اعتباری برای تعریض جاده چیچست ارومیه لحاظ نشده است

هیچ اعتباری برای تعریض جاده چیچست ارومیه لحاظ نشده است
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: جاده چی چست ارومیه در صورت تخصیص اعتبارات استانی و ملی در سال آینده تعریض می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالحسین علی اکبری در گفت و گو با ندای ارومیه با اشاره به وضعیت جاده چی چست ارومیه اظهار کرد: جاده چی چست ارومیه در وضعیت فعلی مشکل خاصی نداشته اما با توجه به مشکلات ترافیکی و شهربازی که در آن احداث شده، مسئله ترافیک افزایش یافته و نیاز به برنامه برای تعریض و توسعه آن دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ارومیه,

وی تصریح کرد: بنابراین این موضوع در حال پیگیری است اما هیچ گونه مصوبه ای وجود ندارد و هیچ اعتبار ملی و استانی به این امر در نظر گرفته نشده است.

,

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: هم اکنون با مذاکره ای که با شهرداری ارومیه انجام گرفته است، اعلام آمادگی شده تا بتوان در حوزه شهری مشارکت شود اما فعلا به نتیجه نهایی نرسیده است.

,

وی بیان کرد: پس با توجه به اینکه ظرفیت ترافیکی این جاده، فراوان است بهسازی و تعریض جاده باید مورد توجه بوده اما این امر در دست پیگیری برای انجام در سال است.

,

به گزارش ندای ارومیه،  حجم بالای تردد خودورها در جاده چی چست و گلمانخانه به ویژه در ساعات پایانی روز، نبود آسفالت و خط‌کشی مناسب، گاردریل و از همه مهم تر نبود سیستم روشنایی جاده ای موجب نارضایتی مردم و همچنین تصادفات جرحی و فوتی در این محور شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه