اخبار داغ

عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان:

اتمام بررسی پرونده اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان/جزئیات طبق درخواست مسئولان محرمانه است

اتمام بررسی پرونده اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان/جزئیات طبق درخواست مسئولان محرمانه است
عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: در حال حاضر کار تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به اتمام رسیده و گزارش آن پس از تدوین نهایی، در هفته آینده تحویل هیئت رئیسه مجلس داده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی، عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در گفتگوی اختصاصی با  صبح محلات در خصوص آخرین وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: در حال حاضر کار تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به اتمام رسیده و کمیته در حال جمع بندی اطلاعات و گزارش‌ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح محلات,

 

,

وی ادامه داد: پس از تدوین نهایی، گزارش در هفته آینده تحویل هیئت رئیسه مجلس داده می شود و هیئت رئیسه نیز پس از دریافت گزارش، زمانی را برای قرائت گزارش در مجلس تعیین خواهد کرد.

,

 

,

سلیمی در پاسخ به سوالی در خصوص میزان نهایی تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان بیان کرد: جزئیات طبق درخواست مسئولین محرمانه است و در حال حاضر امکان بیان جزئیات آن وجود ندارد اما سابق بر این مبلغی از تخلفات در مصاحبه‌های مختلف بیان شده بود.

,

 

,

دبیر اول کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین در خصوص برنامه مجلس برای بازگشت سرمایه‌های موجود در صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار کرد: وظیفه اصلی مجلس و کمیته تحقیق و تفحص، بررسی تخلفات و گزارش آن است و قطعا مجلس نیز گزارش نهایی را به قوه قضائیه ارجاع خواهد کرد اما وظیفه برخورد با قوه قضائیه و وزارت خانه است.

,

 

,

عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان مجلس خاطر نشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته تاکنون مبالغ متنابهی بیش از ۳ هزار میلیارد به صندوق بازگردانده شده و در تلاش هستیم از تمامی حق فرهنگیان و مردم دفاع کنیم و به جد به دنبال بازگشت تمامی سرمایه صندوق ذخیره فرهنگیان هستیم.

,

 

,

پیش از این برخی از اعضای کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از جمع آوری ۳۸۰۶ صفحه سند، تدوین ۵۸۰ صفحه گزارش و همچنین تخلف ۱۵ هزار میلیارد تومانی در صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داده بودند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه