اخبار داغ

در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج آمده است:

نابودی داعش آغاز شمارش معکوس برای نابودی سردمداران حکومت‌های جور و ظلم است

نابودی داعش آغاز شمارش معکوس برای نابودی سردمداران حکومت‌های جور و ظلم است
در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج آمده است:این پیروزی بزرگ، آغاز شمارش معکوس برای نابودی سردمداران حکومت‌های جور و ظلمی است که با گستاخی و پررویی و ایجاد فتنه در منطقه در چند سال اخیر از داعش حمایت کردند و از کشته شدن مسلمانان ابا ننمودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کرددانش،بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در راستای نابودی داعش بیانیه ای صادر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرددانش,

متن این بیانیه در زیر آمده است:

,

 

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

ان ینصرکم الله فلا غالب لکم

,

 

,

سلام خدا بر شهیدان ...

,

سلام خدا بر بزرگمردانی که حماسه‌هایی از جنس خون و ماندگاری آفریدند ...

,

 

,

فرمانده عزیز و شجاع محورمقاومت

,

سردار سرافراز و پرافتخار اسلام سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی

,

 

,

در روزهای تلخی که همه ایرانیان داغدار رنج  و درد هموطنان کرمانشاهی خود هستند؛ کاممان شیرین شد. امروز نه برای ملت ایران، بلکه برای همه بشریت روز بزرگی است. روزی که همه کفر و پلیدی با هدف خدشه به اسلام عزیزغده سرطانی داعش را ایجاد و پرورش دادند تا بتوانند به زعم خود خاک بر چهره این طریق سعادت بپاشند ولی خبر نداشتند که خاک بر خورشید می‌پاشند و طرفی نمی‌بندند. اینک پس از ٦ سال با حضور خستگی‌ناپذیر میدانی و فرماندهی حضرت‌عالی و مقاومت مردانی از عراق، سوریه، لبنان، افغانستان و پاکستان گروه تروریستی صهیونیستی داعش به پایان عمر خود رسید و دنیا از لوث وجود این خونخواران تحت حمایت استکبار جهانی پاک گردید و وعده شما درانتقام خون شهید حججی صادق گردید.  امروز ملت بزرگ ایران به این فرزندان شجاع، آگاه و فداکار خود می‌بالد و یاد شهدای مدافع حرم هیچگاه از اذهان این مردم رشید پاک نخواهد شد.

,

بر این اعتقادیم گرچه عمر خونخواران داعش در عراق و سوریه به پایان رسیده است، اما اربابان این گروه آمریکایی- صهیونیستی بیکار نخواهند نشست و بر آتش شعله‌افروزی و کینه‌توزی و بدخواهی در جامعه بزرگ اسلامی اعم از شیعه و سنی خواهند دمید، ایدئولوژی نفاق و کینه همچنان پابرجا خواهد ماند وخواب های شوم دیگر در سر دارند که باید هوشیارتر و بیدارتر از گذشته در مقابل آن ها ایستاد.

,

این پیروزی بزرگ، آغاز شمارش معکوس برای نابودی سردمداران حکومت‌های جور و ظلمی است که با گستاخی و پررویی و ایجاد فتنه در منطقه در چند سال اخیر از داعش حمایت کردند و از کشته شدن مسلمانان ابا ننمودند. به یقین وعده" ان الباطل کان زهوقاً" نیز محقق خواهد شد و جشنِ جهانِ بدون استکبار، در امتداد جشن فتح بر داعش شکل خواهد پذیرفت. این پیروزی نشان داد که راه مذاکره با داعش اشتباه است؛ پس با داعش صفتان جهان نباید مذاکره کرد.

,

سردار دلها؛ ما ملت ایران به خصوص دانشجویان مدیون خون شهدا و مجاهدتهای شما و یاران جان برکفتان هستیم. امروز به‌برکت زعامت ولی امر مسلمین جهان و با فرماندهی و تدبیر والای شما مردانی وارد عرصه و محور مقاومت شده‌اند و با فرمانده عزیزشان هم‌قسم شده اند که تا نابودی صهیونیسم جهانی از پای ننشینند.

,

بر خود لازم می‌دانیم این غلبه سپاه حق بر لشکر باطل، پیروزی شیرین و فتح الفتوح عظیم را به تمامی مجاهدان میدان نبرد و مدافعان عزیز حرم، خصوصاً به جنابعالی و بالاخص به فرماندهی معظم کل قوا و رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای عزیز- روحی له الفداء- تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم و از خداوند متعال برای شما توفیق و برای مردم ایران سعادت و رستگاری آرزومندیم.

,

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

,

 

,

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه