اخبار داغ

مسئول سابق دفتر بسیج دانشجویی دانشگاههای کاشمر خبر داد

بهره‌مندی 10 روستای محروم از خدمات عمرانی بسیج دانشجویی کاشمر

بهره‌مندی 10 روستای محروم از خدمات عمرانی بسیج دانشجویی کاشمر
مسئول سابق دفتر بسیج دانشجویی دانشگاههای کاشمر با بیان اینکه 10 روستای محروم از خدمات عمرانی بسیج دانشجویی کاشمر بهره‌مند شدند گفت: دانشجویان بسیجی ما در اردوهای جهادی ثابت کردند که مشکلات کشور در مدت زمان اندک و با منابع محدود ولی با عزم جهادی و بی‌چشمداشت حل شدنی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر روزبه در گفت‌و‌گو با خبرنگار صبح توس؛ در خصوص خدمات بسیج دانشجویی کاشمر به مناطق محروم اظهار داشت: عمده کار و تلاش عمرانی و فرهنگی دانشجویان و دانش‌آموزان و طلاب جهادگر بسیجی ما در مناطق محروم بخش کوهسرخ به عنوان محور اصلی و بخش مرکزی به عنوان محور فرعی شهرستان انجام گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

مسئول سابق دفتر بسیج دانشجویی دانشگاههای کاشمر گفت: مسلم نمی‌توان در زمان محدود به تمام نیازهای موجود رسیدگی و آنها را برطرف کرد اما آنچه در این میان حائز اهمیت است ولایت‌پذیری و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری و نصایح پیامبرگونه امام راحلمان (ره) در رسیدگی به مناطق محروم و آسیب پذیر است.

,

 

,

روزبه بیان داشت: باید از وعده و وعید بدون عمل پرهیز کرد و امروز نیاز است که به فرمان مقام معظم رهبری حضور امید بخش در روستاها و بویژه در بین مردم زلزله‌زده و مصیبت دیده استان کرمانشاه داشته باشیم تا باعث شکست ایده دشمنان در ناامید کردن مردم از نظام شویم و قطع به یقین در مسیر خدمت به مردم، نگاه حزبی و جناحی از راه و خط اصیل انقلاب و امام و ولی امر مسلیمن جدا است.

,

 

,

وی با بیان اینکه دانشجویان بسیجی شهرستان کاشمر همراه با اقشار مختلف مردم شهرستان جهت کمک به مردم فهیم کرمانشاه در صحنه هستند ابراز کرد: هدف ما از خدمت به محرومان، خودشناسی، پرهیز از منفعت‌طلبی شخصی، ایجاد امید و نشاط و تعالی روحی و تقویت روحیه انقلابی و ولایی دانشجویان است که این مورد اخیر در رفع محرومیت از همه موارد ذکر شده مهمتر و قابل توجه بیشتر است.

,

 

,

روزبه افزود: دانشجویان بسیجی ما در اردوهای جهادی ثابت کردند که مشکلات کشور در مدت زمان اندک و با منابع محدود ولی با عزم جهادی و بی‌چشمداشت قابل حل بوده و حل شدنی است.

,

 

,

مسئول سابق دفتر بسیج دانشجویی دانشگاههای کاشمر بیان داشت: فرمان ولی امرمان در آتش به اختیار بودن در جهت اهداف والای انقلاب اسلامی و توجه به نیازهای جامعه، انگیزه‌ی ما را جهت حضور در مناطق محروم دو صد چندان کرده است از اینرو دفتر بسیج دانشجویی دانشگاههای کاشمر در سال جاری، پر حجم‌تر و پررنگ‌تر از هر سال به اعزام نیروهای مخلص و بصیر بسیج دانشجویی و طلاب علوم دینی کاشمر به مناطق مورد نظر اقدام کرده است.

,

 

,

وی در شرح خدمات بسیج دانشجویی کاشمر از ابتدای سال جاری تا کنون گفت: بنا به برنامه‌ریزی استانی و متمرکز تعداد 35 نفر از طلاب علوم دینی و دانشجویان متقاضی در تابستانی که گذشت به مناطق زلزله زده سفید سنگ فریمان و بویژه روستای «دو قلعه براشک» اعزام شدند و در کار ساخت و ساز مناطق آسیب‌ دیده گرد نومیدی را در حد توان از چهره مردم زدودند.

,

 

,

روزبه ادامه داد: این خدمات با مدیریت قرارگاه امام رضا (ع) و با همکاری مشترک دفتر بسیج دانشجویی کاشمر و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تهران اداره و هدایت می‌شد که خوشبختانه خدمات خوبی ارائه شد.

,

 

,

مسئول سابق دفتر بسیج دانشجویی دانشگاههای کاشمر گفت: روستای «کلاته تیمور» از روستاهای کم برخوردار کوهسرخ کاشمر است که تأمین مصالح و کمک به بهسازی و ایجاد ابنیه مناسب در مسیر راه با کمک مسئولین دلسوز خود روستا انجام شد.

,

 

,

وی بیان داشت: بخشی از مسیر ایاب و ذهاب روستای کلاته تیمور همه ساله بر اثر سیل‌های فصلی دچار آسیب می‌شود و امکان عبور و مرور آسان را از روستاییان می‌گیرد که البته با همکاری جهادگران بسیج دانشجویی با هزینه‌ای حدود 15 میلیون تومان بخشی از مشکلات این مسیر برطرف شد و تکمیل این پروژه همکاری منسجم مسئولین مربوطه در این بخش را می‌طلبد.

,

 

,

روزبه به مشارکت در ساخت و بازسازی پنج باب منزل مسکونی جهت محرومین روستای «علی‌آباد» به همت حدود 60 نفر جهادگر بسیجی اشاره و تصریح کرد: کمک به تکمیل و مرمت زینبیه روستای «پایین دره» هم به مساحت بیش از 240 متر و ساخت یک واحد خانه به مساحت 32 متر مربع همراه با تأمین مصالح این دو پروژه توسط 70 نفر جهادگر بسیجی انجام شده است.

,

 

,

وی بیان داشت: کمک به ساخت سه باب حمام خانگی جهت محرومین روستای «بنده قراء» و یک باب خانه مسکونی به مساحت 32 متر مربع با همکاری مسئولین روستا و مشارکت در ساخت خانه عالم روستای «ایور» توسط 15 جهادگر و کمک مالی به دو نفر از محرومین منطقه کوهسرخ و تامین مصالح جهت ساخت خانه هر یک به مساحت 32 متر توسط خود اهالی از اهم اقداماتی است که جهادگران بسیجی ما در بخش کوهسرخ کاشمر انجام دادند.

,

 

,

مسئول سابق دفتر بسیج دانشجویی کاشمر به خدمات جهادگران بسیج دانشجویی به بخش مرکزی شهرستان و و ایمن سازی جاده روستایی گندم بر در برابر سیلاب اشاره و ابراز کرد: کمک به بازسازی یک باب کارگاه قالی بافی به مبلغی بالغ بر یک میلیون و پانصد هزار تومان در روستای «ممرآباد» و کمک به کف سازی و تامین سرامیک و مصالح مورد نیاز و گچ کاری سقف حسینیه علی اکبری روستای محروم «قوچ پلنگ» از دیگر اقدامات انجام شده توسط دانشجویان بسیجی ما در مناطق محروم شهرستان است.

,

 

,

وی یادآور شد: توجه به مناطق محروم و انجام پروژه‌های عمرانی و فرهنگی و حمایتی در سطح شهرستان و اعزام گروههای جهادی فرهنگی به روستاهایی که از قبل شناسایی شدند و حمایت از نوآوران و مبتکران و مخترعین محروم از جمله فعالیتهای بسیج دانشجویی کاشمر می‌توان برشمرد.

,

انتهای پیام/         

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه