اخبار داغ

با حضور جمعی از مقامات محلی و مردم؛

مسجد امام سجاد علیه السلام روستای شیرینو افتتاح شد + تصویر

مسجد امام سجاد علیه السلام روستای شیرینو افتتاح شد + تصویر
در این مراسم که امام جمعه، فرماندار، بخشدار مرکزی، معاون تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولین محلی و اهالی شریف روستای شیرینو حضور داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل کوگانا،امام جمعه کنگان در سخنانی گفت: مسجد مرکز عبادت، بندگی خدا و اجتماع فرهنگی مسلمانان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوگانا،,

حجت الاسلام محمود محمودی افزود: مساجد کانون هدایت و معنویت اند.

,

وی ضمن تقدیر از بانی و خیرین و مسئولینی که در احداث مسجد نقش داشته و تاکید بر ضرورت کمک مسئولین و خیرین به تجهیز این بنای دینی ، با استناد به آیات و روایات گفت: در اهمیت این کار مهم همین بس که امام باقر (علیه السلام) می فرمایند: «مَن بَنی مَسجِداً ولَو مِثلَ مَفحَص‌ِ قَطاةٍ بَنَی‌‌اللّهُ‏ لَهُ بَیتاً ‌فِی‌الجَنَّةِ»کسی‌ که یک مسجد بنا کند هرچند کوچک باشد خداوند یک خانه در بهشت برای او بنا می‌کند.

,

امام جمعه کنگان در بخش دیگر به فضایل و مناقب عالم آل محمد حضرت رضا علیه السلام پرداخت و عنوان نمود: حضرت موسی ابن‏ جعفر (علیه السلام) روایت‏ شده که پدرم جعفر ابن ‏محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) مکرر به من می ‏فرمود عالم آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) در نسل توست و کاش من او را می‏دیدم و او همنام امیرالمؤمنین (علیه السلام) است.

,

فرماندار کنگان نیز اعلام کرد ، بخشی از بدهی های ناشی از احداث مسجد و تجهیز آن از طریق کمیته برنامه ریزی شهرستان پرداخت خواهد شد.

,

در آغاز این مراسم احمد بهمنی ضمن ارائه گزارشی اظهار نمود: این بنای مقدس دینی در زمینی به مساحت تقریبی 350 متر مربع احداث شد.

,

وی افزود: تا کنون افزون بر 180 میلیون تومان در مسجد هزینه که بخشی از این مبلغ هنوز تامین نشده است.

,

گفتنی است این مسجد مقدس به همت جمعی از خیرین و مومنین روستای شیرینو احداث شده است.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پبام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه