اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:

نابودی داعش نشان‌دهنده راهبرد ایجاد امنیت ایران در منطقه است

نابودی داعش نشان‌دهنده راهبرد ایجاد امنیت ایران در منطقه است
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: نابودی داعش حکایت از قدرت جمهوری اسلامی ایران و راهبرد ایجاد امنیت و ثبات در منطقه توسط سپاه انقلاب اسلامی و مقابله جدی و قاطعانه با تروریست‌های تکفیری به سرکردگی صهیونیسم‌ها و آمریکایی‌ها دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با ملایری‌ها با اشاره به اعلام خبر نابودی کامل داعش توسط حاج قاسم سلیمانی به رهبر انقلاب اظهار داشت: همان‌گونه که حاج قاسم سلیمانی وعده نابودی و برچیده شدت داعش را داده بود در کمتر از سه ماه این وعده محقق شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها ,

وی گفت: نابودی داعش حکایت از قدرت جمهوری اسلامی ایران و راهبرد ایجاد امنیت و ثبات در منطقه توسط سپاه انقلاب اسلامی و مقابله جدی و قاطعانه با تروریست‌های تکفیری  به سرکردگی صهیونیسم‌ها و آمریکایی‌ها دارد.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نابودی داعش توسط جبهه مقاومت را درس بزرگی برای کشورهای منطقه و دنیا دانست و بیان کرد: امروز سپاه پاسداران تضمین‌کننده امنیت و محافظ جان و مال ملت‌ها است.

,

وی اضافه کرد: حاج قاسم به‌عنوان یک سرباز ولایت به همراه سربازان خود چندین سال در مقابل داعشی ها برای حفظ ثبات و امنیت در منطقه جنگید.

,

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه  پیام حاج قاسم به رهبری نشان‌دهنده اطاعت‌پذیری و اثرگذاری رهبری در این موفقیت دانست و بیان کرد:  رهبری انقلاب باتدبیر و هدایت در آرامش برای این ثبات در منطقه  نقشی مهم داشتند.

,

وی پیام سردار سلیمانی را یک حاوی یک تذکر  به دشمنان منطقه  دانست  و عنوان کرد: بنا به صحبت ای خنده‌دار برخی تحلیل گران منطقه گفته می‌شد اگر روسیه نبود از ایران کاری برنمی‌آمد اما در دنیا مشخص شد آن کشور و آن قدرتی که باعث شد سوریه از دست داعش نجات پیدا کند، جمهوری اسلامی است.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی همراهی سربازان جبهه‌های مقاومت از کشورهای مختلف را بسیار اثرگذار در این پیروزی دانست و بیان کرد: فرماندهی و مدیریت حاج قاسم باعث شد این نابودی داعش محقق شود.

,

وی تأکید کرد: امسال سعد حریری باید بدانند امن کننده منطقه ایران اسلامی است نه کسی دیگری و ایران نقشی مؤثر در نابودی داعش داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه