اخبار داغ

سردار فاتح قلب ها

سردار فاتح قلب ها
قاسم سلیمانی، حاج قاسم ، سردار سلیمانی هر کس به طریقی او را می نامد اما همه در یک نقطه مشترک اند و آن عشق اوست که امروز نه تنها در قلب‌ ایرانیان که در قلب هر آزاده ای در هر گوشه ای از دنیا خانه کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دانشجوآزاد قاسم سلیمانی، حاج قاسم ، سردار سلیمانی هر کس به طریقی او را می نامد اما همه در یک نقطه مشترک اند و آن عشق اوست که امروز نه تنها در قلب‌ ایرانیان که در قلب هر آزاده ای در هر گوشه ای از دنیا خانه کرده است. بعد از شخص امام خامنه ای ، سردار سلیمانی از معدود افراد و یا شاید تنها فردی باشد که از صمیم قلب به او اعتماد و ایمان دارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجوآزاد,

۳۰ شهریور ماه امسال بود که سردار وعده و بشارت بزرگی به مردم داد. او گفت که تا کمتر از سه ماه طومار داعش در هم پیچیده خواهد شد. شاید بعضی در دلشان خندیده باشند که چه خوش خیال است سردار ما. مگر می شود این غده سرطانی بدخیم داعش را از بین برد. اما آن ها از چیزی غافل بودند که سردار از صمیم قلب به آن ایمان داشت . ( فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ ).

,

 

,

او ایمان داشت که لشکریان خدا پیروز اند . او ایمان داشت باطل نبود شدنی است. شاید اگر او هم می خواست با محاسبات دنیایی پیش برود امروز شاهد این فتح الفتوح بزرگ نبودیم. استراتژی او ایمان بود . سلاح اصلی سردار ایمان بود . ایمانی که قوت بازوی لشکریان خدا شد و باطل السحر شجره ملعونه داعش.

,

و چه زیبا ولایت مداری را معنا کرد وقتی خاضعانه و چون فرزندی مطیع این فتح الفتوح را به امام و مقتدای خود سید علی خامنه ای تقدیم کرد. براستی که باید این قرن را قرن خمینی و فرزندان ایمانی اش دانست. فرزندانی رشید چون قاسم سلیمانی که دنیا از تدابیر او انگشت به دهان ماند . بلی! حاج قاسم ما امروز نه فقط فاتح میدان که فاتح قلب های هزاران و شاید میلیون ها انسان است.

,

 

,

علی جهرمی ، دبیر جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی کرمان

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه