اخبار داغ

با هدف توسعه و تحول جنوب شرق کشور انجام شد؛

سفر رییس شورای راهبردی روابط خارجی به چابهار+ تصاویر

سفر رییس شورای راهبردی روابط خارجی به چابهار+ تصاویر
اعضای شورای راهبردی روابط خارجی دفتر رهبر معظم انقلاب با هدف بازدید از روند توسعه سواحل مکران به شهرستان چابهار سفر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهاربهاران، رییس شورای راهبردی روابط خارجی دفتر مقام معظم رهبری با هدف شناسایی قابلیت‌های منطقه ای و نقش مؤثر استان در توسعه و تحول جنوب شرق کشور به چابهار سفر کرده است.

این هیات در سفر به چابهار از پروژه‌های راه آهن، پتروشیمی مکران، طرح توسعه بندر شهیدبهشتی و چندین طرح دیگر بازدید و در نشست‌هایی جداگانه با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، مدیر مجتمع پتروشیمی مکران و راه آهن در جریان آخرین وضعیت و روند پیشرفت این پروژه‌ها قرار خواهند گرفت.

فرماندار ویژه چابهار در حاشیه بازدید از اسکله شهرکنارک گفت: این هیات در سفری سه روزه علاوه بر بازدید از ظرفیت های تجاری، اقتصادی، ترانزیتی، گردشگری و صنعتی در نشست هایی با مسئولان و فعالان اقتصادی مسائل و مشکلات پیش رو را مورد رسیدگی قرار می دهند.

ایوب درویشی افزود: در این سفر اعضای شورای راهبردی سیاست روابط خارجی و استاندار سیستان و بلوچستان از طرح های بزرگ اقتصادی و صنعتی در دست اجرا نظیر راه آهن چابهار - سرخس، شرکت پتروشیمی توسعه نگین مَکُّران، کارخانه فولاد، طرح توسعه بندر شهیدبهشتی، اسکله صیادی و گردشگری، نوار ساحلی چابهار - گواتر دیدن می کنند.

وی بیان کرد: بازدید از منطقه حاشیه نشینی کمب، بنادر صیادی رمین، پسابندر و کنارک، شهرک صنعتی کنارک، بازدید از منطقه آزاد تجاری- صنعتی این شهرستان از دیگر برنامه های سفر رئیس شورای راهبردی روابط خارجی و هیات همراه به سواحل مکران (چابهار وکنارک) است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهاربهاران,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه