اخبار داغ

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه وزارت علوم:

حمایت از مجتمع آموزش عالی اسفراین جز اولویت های آینده صندوق رفاه دانشجویان

حمایت از مجتمع آموزش عالی اسفراین جز اولویت های آینده صندوق رفاه دانشجویان
معاون امور دانشجویان صندوق رفاه وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری در بازدید از مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین گفت: این دانشگاه از زیرساخت های خوبی برخوردار بوده و تلاشهای صورت گرفته قابل قبول است و از اولمیت های آینده صندوق رفاه دانشجویان حمایت از مجتمع آموزش عالی اسفراین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپهرآیین ،  فریبرز سجادی معاون امور دانشجویان صندوق رفاه پیرو بازدیدهای دوره ای صندوق رفاه که به منظور ارزیابی عملکرد و زیرساخت های دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور صورت می گیرد صبح دیروز از این مجتمع بازدید کرد، در این بازدید دکتر سجادی از خوابگاه تازه تاسیس ساریگل و آشپزخانه نیمه صنعتی این مجتمع که هر دو پروژه با حمایت های صندوق رفاه به رشد قابل قبولی در جهت ارائه خدمات به دانشجویان رسیده اند دیدن کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپهرآیین , سپهرآیین ,

از دیگر بخش های برنامه حضور معاون امور دانشجویی صندوق رفاه بازدید از سایر اماکن مجتمع از قبیل سلف سرویس ها ، سالن های ورزشی و زمین چمن،آزمایشگاه ها، کارگاه ها ، سالن همایش 1000 نفری مهرگان و  ساختمان های آموزشی و پژوهشی بود.
بعد از یازدید از بخش های مختلف دانشگاه ، جلسه ای با حضور دکتر حیدری رئیس مجتمع و جمعی از مدیران برگزار شد که دکتر سجادی از وضعیت کلی مجتمع ابراز خرسندی کردند و تلاشهای صورت گرفته را مثال زدنی عنوان کردند و بیان نمودند که حمایت های بیشتر از این مجتمع را در برنامه های آتی صندوق رفاه دانشجویان قرار خواهیم داد.
دکتر حیدری رئیس مجتمع ضمن ابراز خرسندی و تقدیر از حضور معاون امور دانشجویان صندوق رفاه و هیات همراه گفت: امیدواریم بتوانیم با حمایت های صندوق رفاه دانشجویی در بهبود کیفیت خدمات رفاهی دانشجویان این مجتمع موثر باشیم . 
وی با اشاره به بهره گیری این مجتمع از ظرفیت خیرین در حوزه خوابگاه سازی افزود: با حمایت خیرین توانسته ایم پروژه احداث خوابگاه خیرساز دختران را با متراژ 2200 متر مربع، ظرفیت 200  نفر و اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال شروع کنیم که تاکنون حدود 7 میلیارد ریال اعتبار از محل کمک خیرین جذب شده است.
دکتر حیدری در پایان خاطر نشان کرد: امید است با حمایت های صندوق رفاه و با توجه به ضرورت ایجاد خوابگاه برای دختران، در سال جاری شاهد افتتاح و بهره برداری از این پروژه خوابگاهی باشیم.

,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه