اخبار داغ

مدیربهزیستی شهرستان دنا به عیادت شاهین دنا رفت/ قول های برگ ریزان برای مداوای شاهین+تصاویر

مدیربهزیستی شهرستان دنا به عیادت شاهین دنا رفت/ قول های برگ ریزان برای مداوای شاهین+تصاویر
مدیر بهزیستی شهرستان دنا بعد از انتشار خبر سفیر دنا به عیادت شاهین یوسف خواه٬ نوجوان معلول کریکی رفت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازسفیر دنا،بعد از انتشار خبری از سوی این پایگاه خبری و استمداد این سایت از خیرین و مسئولین برای مداوای شاهین یوسف خواه نوجوان کریکی(اینجا) که امیدوارانه با توجه به معلولیت شگفت انگیزش هنوز امید های بسیاری به آینده دارد برگ ریزان مدیر بهزیستی شهرستان دنا به همراه تنی چند از مددکاران این سازمان به عیادت شاهین یوسف خواه رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل ازسفیر دنا،بعد از انتشار خبری از سوی این پایگاه خبری و استمداد این سایت از خیرین و مسئولین برای مداوای شاهین یوسف خواه نوجوان کریکی(اینجا) که امیدوارانه با توجه به معلولیت شگفت انگیزش هنوز امید های بسیاری به آینده دارد برگ ریزان مدیر بهزیستی شهرستان دنا به همراه تنی چند از مددکاران این سازمان به عیادت شاهین یوسف خواه رفت., سفیر دنا،, اینجا, اینجا,

اسدالله برگ ریزان رئیس بهزیستی شهرستان دناددر این دیدار با تقدیر از انعکاس خبر معلومیت شگفت انگیز نوجوان کریکی و استمداد این پایگاه خبری از مسئولان و خیرین برای درمان این نوجوان گفت: این کار از سوی این سایت خبری بسیار پسنیده و زیبا بود که امیدواریم با همکاری این پایگاه خبری بیماری این پسر بچه هر چه سریعتر مرتفع و درمان شود.

,
, ,

وی با بیان اینکه بهزیستی شهرستان دنا یکی از اهداف خود را کمک به نیازمندان و از جمله بیماران خاص می داند، بیان کرد: این نهاد حاضر است در موضوع درمان و حتی مسکن و رفت وآمد این پسر بچه امیدوار، کمال همکاری با خانواده وی را بکند.

,

مدیر بهزیستی شهرستان دنا با بیان اینکه بیماری شاهین یوسف خواه در جهان و حتی دنیا بی سابقه  بوده و معللویت این نوجوان شگفت انگیز است، تصریح کرد: این نهاد به عنوان یک نهاد حمایتی می تواند در قالب کمک های بلاعوض در زمینه مسکن، تحصیل و حتی ایاب و ذهاب به خانواده این نوجوان کمک کند.

,

برگ ریزان به زیر پوشش قرار داد شاهین یوسف خواه در زمینه بیمه تکمیلی خبر داد و گفت: این نهاد حاضر است این نوجوان را تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار داهد تا این نوجوان از مزایای بیمه آن برای مدوا و حتی عمل های جراحی رایگان برخودار شود.

,
, ,

وی در ادامه به برخی کمک ها در راستای کمک به زندگی بهتر و بدون دغدغه این نوجوان اشاره کرد و گفت: این سازمان در قالب کمک های حمایتی از هیچ تلاشی به خانواده این نوجوان و حتی دیگر مدجویان دریغ نخواهد کرد و در برخی از زمینه ها مبالغی را به عنووان کمک های حمایتی به خانواده این مددجویان پرداخت خواهد کرد.

,

لازم به ذکر است شاهین یوسف خواه نوجوان دنا نشین اهل روستای کریک که از بیماری نادر چرخش 90 درجه ای زانو ها بر خلاف سیستم آنوتومی بدن رنج می برد و مداوای پاهای این نوجوان همت خیرین را می طلبد که این پایگاه خبری از مسئولین و حتی خیرین استمداد کمک به این نوجوان را دارد.

,

 

,
 
 
 
انتهای پیام/
,
 
 
 
انتهای پیام/
,
 
 
 
انتهای پیام/
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه