اخبار داغ

کوی بهداری بوکان غرق در بحران بی مدیریتی +تصاویر

کوی بهداری بوکان غرق در بحران بی مدیریتی +تصاویر
با اغاز فصل بارش، مصیبت ها و گرقتاری های شهروندان بعضی از مناطق بوکان که مورد بی مهری مسئولان قرار گرفتند دو چندان می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کانی پرس، با آغاز فصل بارش، مصیبت ها و گرقتاری های شهروندان بعضی از مناطق بوکان که مورد بی مهری مسئولان قرار گرفتند دو چندان می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

یکی از محلاتی که در طول سال بویژه در فصول بارانی ساکنین ان با مشکلات عدیده ای رو به رو هستند “کوی بهداری” در شمال شهر بوکان است.
منطقه کوی بهداری را می توان یکی از محلات تازه ساخت بوکان دانست که عمر ان به کمتز از ۲۰ سال می رسد و لی با اغاز بارش های پائیزی این محله وارد بحرانی به نام گل و لای می شود و عملا تردد با پای پیاده را تا حد بسیار زیادی غیر ممکن می کند.
این در حالی است که طی فصول گرم سال نیز این منطقه با پدیده دیگری به نام گرد و خاک رو به رو ست.
هر چند طی سالیان گذشته و هم اکنون نیز مسئولان اجرای شهری بویژه اعضاء شورای شهر و شهرداران دم از اجرای عدالت اجتماعی در سطح مناطق مختلف شهر زدند ولی به عینه می توان کوی بهداری بوکان را نماد بی عدالتی عمرانی در سطح شهر دانست که علی ارغم وعده های فراوان هنوز به روستای دور افتاده می ماند.
هرچند بسیاری از ساکنین این منطقه چندین بار با جمع اوری امضاء خواستار رسیدگی به وضعیت این منطقه شدند ولی به عینه مسئولان پشت میز نشین بوکان تا کنون کوچکترین اقدامی برای برطرف کردن مشکلات این منطقه بزرگ بوکان برنداشتند.
یکی از ساکنین این منطقه در رابطه با وضعیت بحرانی کوی بهداری به خبرنگار کانی پرس گفت: متاسغانه وضعیت بحرانی این محله تنها به فصول بارنی سال بر نمی گردد بلکه ما در طول ایام سال با چنین مشلاتی رو به رو هستیم.
وی ادامه داد: وقتی جهت دریافت پروانه برای ساخت و احداث خانه به شهرداری می روی انان از یک ریال خود نمی گذرند ولی متاسفانه در قبال ان هیچ نوع خدماتی ارائه نمی دهند.
وی افزود: واقعا جای شرمساری است برای مسئولانی که شعار های دهن پرکنی همچون عدالت عمرانی سر دادند هیچ خدمتی به مناطق حاشیه ای شهر نکردند.
بی گمان منطقه کوی بهداری با چند هزار سکنه و همچنین افتتاح مدرسه تازه تاسیسش نیاز به افدامی جهادی از سوی مسئولان اجرای شهر دارد تا از این فلاکت و بحران خارج شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه