اخبار داغ

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان خبر داد

احداث 100 باب ساختمان برای مدد جویان کرمانشاه توسط کمیته مداد زنجان/کمک 11 میلیارد ریالی خیران زنجانی به زلزله زدگان کرمانشاه

احداث 100 باب ساختمان برای مدد جویان کرمانشاه توسط کمیته مداد زنجان/کمک 11 میلیارد ریالی خیران زنجانی به زلزله زدگان کرمانشاه
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: کمیته امداد استان زنجان استان زنجان متعهد شده است برای مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد در کرمانشاه 100 باب ساختمان احداث کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت صفری امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر رنجان، با بیان اینکه کمیته امداد در راستای کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه پایگاههای ثابت و سیار خود را در سراسر استان فعال کرده است، اظهار داشت: خیران زنجانی در این راستا کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاههای ثابت و سیار تحویل شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر رنجان,

وی با اشاره به اینکه خیران زنجانی از اولین روز وقوع زلزله در کرمانشاه تا 30 آبان ماه 11 میلیارد و 725 میلیون 760 هزار ریال در غالب کمک های نقدی و غیر نقدی به مردم زلزله زده کرمانشاه کمک کرده اند، ابراز کرد: کمک های مردمی همچنان در استان زنجان ادامه دارد.

,

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه تا 30 آبان ماه یک میلیاردو 435 میلیون 566 هزار ریال کمک های نقدی ، 7 میلیاردو 864 میلیون و 993 هزار ریال کالای امدادی توسط خیران زنجانی در سراسر استان زنجان جمع آوری شده است، عنوان داشت: اولین کالای های جمع آوری شده در سطح استان به استان کرمانشاه ارسال شده است.

,

صفری با اشاره به اینکه مراکز نیکو کاری کمیته امداد استان زنجان 166 میلیون و 920 هزار ریال کمک نقدی و 2 میلیارد و 258 میلیون 281 هزار ریال کالا جمع آوری کرده اند، افزود: در مجموع کمیته امداد استان به کمک خیران زنجان  11 میلیاردو 725 میلیون و 760 هزار ریال کمک های نقدی و غیر نقدی در سطح استان زنجان جمع آوری کرده است.

,

وی با بیان اینکه 38 پایگاه ثابت و سیار در سطح استان زنجان برای جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان کرمانشاه فعال است، تصریح کرد: جمع آوری کمک های مردمی از طرف خود دفاتر کمیته امداد نیز انجام می گیرد.

,

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در 27 آبان ماه سالجاری کمک های نقدی و غیره نقدی جمع آوری شده در سراسر استان به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شده است، ادامه داد: کالا های جمع آوری شده توسط 16 دستگاه نیسان و 12 دستگاه کامیون به کرمانشاه ارسال شده است.

,

صفری در پایان خاطرنشان ساخت:کمیته امداد استان زنجان متعهد شده است برای مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد در کرمانشاه 100 باب ساختمان احداث کند،

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه