اخبار داغ

کارشناس امور سیاسی منطقه:

رهبری الهی و عزم نیروهای مقاومت موجب نابودی داعش شد/ نقشه جهنمی استکبار جهانی نتوانست داعش را نجات دهد

رهبری الهی و عزم نیروهای مقاومت موجب نابودی داعش شد/ نقشه جهنمی استکبار جهانی نتوانست داعش را نجات دهد
کارشناس امور سیاسی منطقه گفت: رهبری الهی و عزم نیروهای مقاومت در دفاع از کشور موجب نابودی داعش در کشورهای عراق و سوریه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سید هادی سید افقهی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا,  با اشاره به پایان سیطره داعش در مناطق سوریه و عراق اظهار داشت: رهبری الهی این مبارزه در راس دلایل پیروزی بر داعش قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  موج رسا,

وی با بیان اینکه همانگونه که سردار حاج قاسم سلیمانی نیز در نامه خود به مقام معظم رهبری نوشتند این پیروزی مدیون شما و آیت الله سیستانی با فتوای تاریخی تشکیل حشد الشعبی بود،بیان داشت: این نیروها در کنار ارتش اسطوره ها و حماسه ها را در مبارزه با داعش آفریدند.

,

کارشناس امور سیاسی منطقه با اشاره به اینکه رهنمودهای مستقیم مقام معظم رهبری و همکاری ارتش این پیروزی بزرگ را رقم زد، گفت: در کنار این رهبری الهی،انگیزه مردم برای مبارزه با داعش موجب شد تا با لبیک گویی به مرجعیت عالیقدر و شعله ور شدن غیرت مردانگی در دفاع از نوامیس پیروزی ها علیه داعش یکی پس از دیگری رقم بخورد.

,

سید افقهی بیان داشت: یکی از حماقت های داعش تجاوز به نوامیس مردم با دلایل مختلف بود که مردم به هیچ وجه این گونه رفتارها را برنمی تابیدند و تا پای جان با داعش مبارزه می کردند.

,

وی با بیان اینکه تخریب بافت اجتماعی و تشدید جنگ مذهبی، قومی و نژادی از دیگر برنامه های داعش در مناطق اشغالی بود، افزود: تخریب آثار باستانی که هویت ملی و تاریخ تمدن هر کشور محسوب می شود، از سوی داعش انجام می شد.

,

کارشناس امور سیاسی منطقه با اشاره به اینکه داعش با به کارگیری روش های خشن و متوحشانه به شدت اسرا را شکنجه می داد، یادآور شد: مردم فهمیدند که اگر امروز با داعش مبارزه نکنند، فردا نوبت خودشان است.

,

سید افقهی نقشه جهنمی استکبار جهانی به ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای مرتجع عربی را برای ادامه فعالیت داعش موثر دانست و گفت: سرزمین آل سعود منشا تفکر تکفیری با برنامه بسیار گسترده بود که خوشبختانه این نقشه ها نقش برآب شد.

,

وی با بیان اینکه اگرچه داعش فعالیت خود را از شام و عراق شروع کرد اما می خواست تا شمال آفریقا پیش رود،افزود: نقشه داعش توسعه فعالیت با سناریوی جهنمی با استفاده از سلاح های پیشرفته دنیا، پول نفت قارون های خلیج فارس و امکانات 60 کشور بود.

,

این کارشناس خاطرنشان کرد: داعش مساحت بسیار زیادی از مناطق شام و عراق را تصرف کرده بود اما در برابر این خشونت و نقشه جهنمی، ایران،محور مقاومت، ارتش های ایران،سوریه،عراق ، مردم عراق و سوریه،حشد العشبی عراق،نیروهای دفاع ملی سوریه و در برخی مواقع حزب الله،مسنجم و متحد با همکاری روس ها این توازن را به نفع جبهه مقاومت تغییر داده و این پیروزی ها ادامه یافت.

,

سید افقهی با بیان اینکه با ادامه جنگ تجربه نبرد با داعش افزایش یافت چرا که داعش دارای پیچیدگی های بسیاری بود، افزود: هنگامی که سردار سلیمانی از عظمت این پیروزی سخن می گوید در واقع از شواهد خود سخن می گوید.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه