اخبار داغ

مسن ترین بسیجی جونقانی:

هر لحظه برای مقابله با دشمنان اسلام آماده‌ام

هر لحظه برای مقابله با دشمنان اسلام آماده‌ام
مسن ترین بسیجی حوزه مقاومت بسیج امام حسن(ع) بخش جونقان شهرستان فارسان گفت: هرلحظه گوش‌به‌فرمان حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی هستم و هرلحظه که فرمان دهد برای مقابله با دشمنان اسلام آماده‌ام.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پیرغار، حضور بسیجی مشهدی رمضان علی فتحعلی جونقانی فرزند عیوض علی ساکن شهر جونقان در محل حوزه مقاومت بسیج امام حسن (ع) بخش جونقان، که مسن‌ترین بسیجی بخش می‌باشد، ما را بر آن داشت که با اجازه مشهدی رمضان علی فتحعلی جونقانی، زندگینامه و خاطراتش را انعکاس دهیم.

مشهدی رمضان علی فتحعلی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و زمانی که قرار بود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی بازگردند. این خبر را شنیدم تا چند روز از خوشحالی آرام و قرار نداشتم؛ و زمانی که حضرت امام (ره) به ایران بازگشتند را هرگز فراموش نخواهم کرد.

وی هم‌چنین بیان کرد: روز ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) را هرگز فراموش نخواهم کرد و اینکه آن روز و جدایی از حضرت امام خمینی (ره)، چقدر برایم سخت و ناراحت‌کننده بود.

 
وی در ادامه گفت: از همان جوانی علاقه زیادی به باغداری، گشت‌وگذار و کوهنوردی داشتم به‌طوری‌که تمامی مکان های دیدنی شهر جونقان، کوه‌ها و ارتفاعات پیرامون شهر را گشته ام؛ و آشنایی کاملی با انواع داروهای گیاهی و خواص آن‌ها  و اینکه اطلاعات کاملی از کندوهای زنبورعسل وحشی در دل کوه‌ها و ارتفاعات شهر جونقان دارم و عسل طبیعی و موردنیاز خود را از آن‌ها فراهم می‌کنم.
 

این بسیجی موفق اکنون بااینکه سنش بالا رفته است ولی باز بااین‌حال هرروز صبح زود از خانه بیرون رفته و در ارتفاعات پیرامون شهر جونقان کوهنوردی می‌کند و علاقه زیادی به کوهنوردی دارند.

وی تصریح کرد:  هرلحظه گوش‌به‌فرمان حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی هستم و هرلحظه که فرمان دهد برای مقابله با دشمنان اسلام آماده‌ام.

مشهدی رمضان علی فتحعلی هرساله و با نزدیک شدن به زمان سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه به حوزه مقاومت بسیج امام حسن (ع) بخش جونقان مراجعه نموده و جهت ثبت‌نام و اعزام به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) اقدام می‌نماید.

هرساله به زیارت حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) مشرف می‌شوند

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن (ع) بخش جونقان، خاطرنشان کرد: این بسیجی بزرگوار از سال 1370 به عضویت بسیج درآمده و در پایگاه مقاومت بسیج حضرت صاحب‌الزمان (عج) شهر جونقان فعالیت دارند؛ و از سال 1370 تابه‌حال هرساله به زیارت حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) مشرف می‌شوند.

یدالله بشارتی افزود: مشهدی رمضان علی فتحعلی دارای چند پسر و دختر می‌باشد که همگی آن‌ها از پیشش رفته‌اند وزندگی مستقلی دارند. همسرش چند سال پیش به رحمت خدا رفته است. و اکنون به‌تنهایی در خانه‌اش زندگی می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پیرغار,  پیرغار, .,
,
, .,
,
, .

 
,
,
, .,
,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, هرساله به زیارت حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) مشرف می‌شوند,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه