اخبار داغ

فرماندار کمیجان:

۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار به حوزه اشتغال روستایی کمیجان اختصاص یافت

۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار به حوزه اشتغال روستایی کمیجان اختصاص یافت
فرماندار کمیجان گفت: از محل صندوق توسعه ملی ۱.۵میلیارد دلار برای ایجاد اشتغال روستایی تخصیص داده شده است که از این مبلغ ۱۷۰میلیارد ریال به شهرستان کمیجان اختصاص یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیامک سلیمانی فرماندار کمیجان در گفتگو با خبرنگار سلام کمیجان گفت: تسهیلات اشتغالزایی روستایی با نرخ سود تک رقمی و امکان ایجاد اشتغال خُرد، فرصت مناسبی است که در حوزه کشاورزی، واحدهای بوم ‌گردی، گردشگری و سایر بخش‌ها می توان از آن بهره گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان, سلام کمیجان,

فرماندار کمیجان تصریح کرد: ایجاد اشتغال و بهبود معیشت روستائیان مانع مهاجرت آنان به شهرها می‌شود، لذا توجه به ایجاد اشتغال پایدار در روستاها از سوی مسئولان امری ضروری است چراکه ضمن کاهش مهاجرت و حاشیه‌نشینی، توجه به این مهم کاهش آسیب‌های اجتماعی را هم به دنبال دارد.

,

, ,

تخصیص ۱۷۰ میلیارد ریال برای اشتغالزایی روستاهای کمیجان

, تخصیص ۱۷۰ میلیارد ریال برای اشتغالزایی روستاهای کمیجان, تخصیص ۱۷۰ میلیارد ریال برای اشتغالزایی روستاهای کمیجان,

سلیمانی با بیان اینکه از محل صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال روستایی در شهرستان کمیجان مبلغ ۱۷۰میلیارد ریال تسهیلات اختصاص یافته است، گفت: برنامه دولت ایجاد بسترهای لازم در حوزه اشتغال بوده و در این شهرستان با جذب کامل اعتبارات مناطق محروم و افزایش ۱۰۰ درصدی این اعتبار، ظرفیت های مناسب اشتغالزایی و بهبود فضای کسب و کار فراهم شده است.

,

معرفی ۲۳۰ نفر متقاضی دریافت تسهیلات کارآفرینی و اشتغال روستایی به بانک‌های عامل

, معرفی ۲۳۰ نفر متقاضی دریافت تسهیلات کارآفرینی و اشتغال روستایی به بانک‌های عامل, معرفی ۲۳۰ نفر متقاضی دریافت تسهیلات کارآفرینی و اشتغال روستایی به بانک‌های عامل,

فرماندار کمیجان با اشاره به حوزه کارآفرینی و اشتغال در روستاهای شهرستان کمیجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر ۲۳۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که از این تعداد ۹۵ متقاضی تسهیلات لازم را دریافت کرده‌اند.

,

وی همچنین اعتبار شهرستان کمیجان در حوزه صنعت را بالغ بر  ۵۹۰ میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: باتوجه به کارمزد دریافت تسهیلات رونق تولید برای صنایع و کارگاه‌های صنعتی استقبال چندانی از سوی واحدهای تولیدی این شهرستان از تسهیلات سامانه بهین‌یاب نشده است.

,

سلیمانی خاطرنشان کرد: برای استفاده از تسهیلات معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری در حال حاضر در شهرستان کمیجان ۹ طرح در مرحله تشکیل پرونده برای دریافت تسهیلات هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه