اخبار داغ

مردِ و قولش؛

وعده های که توسط دولتمردان عملی شد و نشد!؟/تفسیر حقیقی ۶۰ روز

وعده های که توسط دولتمردان عملی شد و نشد!؟/تفسیر حقیقی ۶۰ روز
سالها قبل درست در تاریخ خرداد ماه سال 92 و قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، حسن روحانی یکی از کاندیدهای انتخابات در جریان برنامه های انتخاباتی خود" نجات اقتصاد ایران در 100 روز" را وعده داده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، 100 روز طلایی که سالها از وعده به سرآمدنش می گذرد، اما هنوز هم خبری از عملی شدن آن نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,


و جالب تر اینکه در دور دوم ریاست جمهوری یعنی بعد از اتمام چهار سال  و مجددا آغاز دور بعدی رئیس جمهور منتخب مردم در کمال ناباوری سخنان خود را پس گرفته و می گوید، مشکلات اقتصادی پیچیده شده و مشکلات اقتصاد بیمار ایران وخیم تر از آن است که در 40 سال هم مداوا و ترمیم شود!

,
,


حسن روحانی در سخنان خود در جمع خبرنگاران در فروردین ماه سال جاری اظهار داشت: من گفته ام 100 روزه مشکلات اقتصادی ایران را گزارش می دهم و این وعده 100 روزه تنها برای ارائه عملکرد و گزارش گیری از سال های قبل بوده است!

,
,


تحول اقتصادی که حسن روحانی وعده اش را داده بود هرگز محقق نشد، نه در 100 روز طلایی و نه بعد از نزدیک به 6 سال ریاست جمهوری وی و در این مدت زمان اوضاع اقتصادی هم می توان گفت بدتر و وخیم تر شده است.

,
,


اما در مقابل هستند مردانی که قول می دهند و عملی می کنند، حرف های را که می زنند، سردار قاسم سلیمانی یکی از آن مردان تاریخ است که باید به او دست مریزاد گفت.

,
,


در حقیقت دو ماه قبل سپاه پاسداران وعده نابودی داعش را داده بود و طی سخنرانی توسط حاج قاسم از انتقام بزرگی خبر داده بود که برای ریختن خون شهید حججی، داعش را زمین گیر و از صفحه تاریخ محو خواهد کرد، وعده ای که ابتدا سه ماهه بود و اما در میان سخنان سردار سلیمانی تبدیل به دو ماه شد.

,
,


امروز بعد از دو ماه تیم حاج قاسم و شاگردانش روز گذشته آخرین داعشی را از بوکمال سوریه به زباله دان تاریخ پرت کرده و جشن پیروزی حق و نابودی داعش را اعلام کردند.

,
,


داعش که مولود نامشروع القاعده و بزرگ شده صهیونیست و آل سعود بود ابتدا در عراق بنا نهاده شده و با سر دادن شعار رسیدن به دولت اسلامی شام و عراق در دو کشور سوریه و عراق دست به اقدامات تروریستی و وحشیانه زدند.

,
,


کم کم این گروه نامولود اقدامات تروریستی خود را در جای جای دنیا کشاندند و حتی در تهران هم اقداماتی داشتند، اما در نهایت این گروه منفور تروریستی روز گذشته برای همیشه از صفحه روزگار حذف شدند و باقیمانده های آن یعنی پسماند داعش به روستاها فراری شدند.

,
,


و در نهایت سوریه ماند و شهر بوکمال که در واقع آخرین دژ داعش در سوریه و آخرین شهر تحت سیره این گروه منفور بود، بنابراین اهمیت زیادی هم داشت که خوشبختانه با عملیات گسترده آزادسازی سپاه پاسداران این شهر آزاد شد و شر داعشی ها از سر مردم منطقه کنده شد.

,
,


با این حساب و با ورود حاج قاسم سلیمانی و شاگردان ایرانی، عراقی و سوریه ای خود به این شهر، در واقع هیچ مکانی به نام داعش وجود ندارد و در واقع این تیم تروریستی اکنون بدون سرزمین و یا پناهگاهی تنها آواره و فراری هستند.

,
,


خوشبختانه این سرباز خامنه ای توانست وعده خود را عملی کند تا شاید مرهمی بر زخم فرزندان کوچک حججی ها باشد و درمانی برای درد مردم سوریه و عراق، و باید به خود ببالد فرمانده ای که این چنین سربازی دارد.

,
,

 

,

فرمانده این سرباز هم وعده نابودی اسرائیل را داده است، آن هم تا 25 سال دیگر، وعده ای که با داشتن سربازهای چون قاسم سلیمانی تحقق آن دور از انتظار نیست!

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه