اخبار داغ

گفتگو با یک بانوی فعال بسیجی؛

33 سال است که عضو بسیج هستم/ بسیج به معنای شغل نیست، بسیج یک فرهنگ است

33 سال است که عضو بسیج هستم/ بسیج به معنای شغل نیست، بسیج یک فرهنگ است
مدینه منصوری یکی از بانوان فعال بسیجی است که بسیج را یک گفتمان و یک فرهنگ می داند و تلاش می کند اقشار مختلف را با آن همسو کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدینه منصوری در گفتگو با بهارانه، و یکی از بانوان فعال بسیجی است که بیش از سی سال است که به عنوان بسیجی فعال در این حوزه فعالیت می کند. این بانوی فعال بسیجی گفت:در سال 63 عضو بسیج شدم و سال 65 به عنوان عضو فعال به عضویت بسیج درآمدم و هم اکنون مدت 33 سال است که عضو بسیج هستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

وی ادامه داد: مدت 10 سال فرمانده پایگاه روستایی بودم و پس از آنکه به شهر بهار نقل مکان کردیم از سال 81 عضو گردان شده و مدت سه سال فرمانده پایگاه بودم و به صورت پاره وقت در بسیج فرهنگیان و حوزه حضرت معصومه شهر صالح آباد فعالیت داشتم و هم اکنون هادی سیاسی بهار هستم.

,

وی گفت: مدت دو سال است که حلقه صالحین برای بسیج حقوقدانان تشکیل داده ام و مدتی هم هست که حلقه های صالحین بسیج کارمندان را تشکیل داده ام که اعضای آن از مربیان فنی و حرفه ای هستند و این هفته نیز افتتاح پایگاه شرکت تار، پود و ایلمه را داشتیم که این هفته حلقه آن نیز تشکیل می شود.

,

این بانوی فعال بسیجی در ادامه گفت: بسیج یک فرهنگ است و بحث شغل و کار نیست و باید به عنوان یک کار فرهنگی به آن نگاه کرد. بسیج چیزی است که زمان و مکان نمی شناسد و من هر جا که موقعیتش پیش بیاید آن را مطرح می کنم و سعی می کنم در جمع های دوستانه و جلسات بحث بسیج را پیش بکشم و در دیگران اشتیاقی برای عضویت در بسیج ایجاد کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه