اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان؛

کتاب شالوده علم و پیشرفت جامعه است/ یار مهربان در رقابت با فضای مجازی همچنان جایگاه خود را دارد

کتاب شالوده علم و پیشرفت جامعه است/ یار مهربان در رقابت با فضای مجازی همچنان جایگاه خود را دارد
رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان گفت : شالوده علم وتوسعه و پیشرفت کتاب است، اگرچه امروزه فضای مجازی در حال رقابت با کتاب مکتوب می باشد ولی این یار مهربان همچنان جایگاه خود را در میان افراد جامعه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین هاشمی تختی رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان  در مراسمی که در شامگاه سی امین  روز از آذر ماه در هفته کتاب و کتابخوانی برای تجلیل از کتابداران و کتابخانه های عمومی استان هرمزگان در تالار مهرسان بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد : شالوده علم و توسعه و پیشرفت کتاب است، اگرچه امروزه فضای مجازی در حال رقابت با کتاب مکتوب می باشد ولی این یار مهربان همچنان جایگاه خود را در میان افراد جامعه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان با اشاره به اینکه باید فرهنگ خوب کتابخوانی را در جامعه رواج داد، گفت: فرهنگ صحیح کتابخوانی و تکنیک های خوب کتاب خواندن را باید به تمام افراد جامعه از دوران کودکی تا میانسالی آموخت.

,

هاشمی تختی بیان کرد: نباید کتاب خواندن مثل قرص خواب باشد و افراد هنگامی که مریض هستند و یا خوابشان نمی برد به سراغ کتاب بروند .

,

وی با بیان اینکه یکی از شاخص ترین ویژگی های مقام معظم رهبری تندخوانی کتاب است، تصریح کرد: تند خوانی صحیح کتاب را باید از رهبر عزیزمان آموخت و هرچه با تمرکز تند تر کتاب خواند ماندگاری آن در حافظه بیشتر است.

,

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان افزود: مسئولان باید برای جذابیت هرچه بیشتر کتاب ها تلاش نمایند زیرا جذابیت یکی از ملاک هایی است که جوانان از کتاب خسته نشوند و با کتاب مانوس شوند و خوب کتاب بخوانند تا ان شا الله جامعه ای بهتر داشته باشیم.

,

هاشمی تختی ادامه داد: اگر کتاب جزیی از زندگی ما قرار بگیرد آن زمان ما موفق هستیم باید اشتیاق به کتابخوانی رواج پیدا کند.

,

وی با اشاره به اینکه 50 در صد از کاربازسازی  کتابخانه مرکزی پایان یافته است ، گفت : از استاندار خواسته ایم که ترمیم و باز سازی این کتابخانه را هرچه سریع در اولویت های استان قرا دهد و هرچه زودتر در اختیار دوستداران کتاب قرار دهد.

,

 رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان  با تاکید به اینکه رشته کتابداری در استان کم است ، گفت : برای جذب نیروی انسانی باید رشته کتابداری در استان را افزایش دهیم مسولان باید دست به دست هم دهند تا این امر بزرگ تحقق یابد.

,

هاشمی تختی خطاب به کتابداران خاطر نشان کرد: هرچقد شما تلاش کنید تا سطح مطالعه و سواد در جامعه  رواج پیدا کند باقیات صاحات کارهای خیر خودتان را افزایش داده اید و این کار شما ماندگار برای همیشه است ونتیجه آن را در مدیران و مسولان آینده خواهیم دید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه