اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد؛

موفقیت جبهه مقاومت درمقابل داعش یک پیروزی سیاسی و فرهنگی است/ پیروزی بر داعش؛ تحول مهمی که به نام شهدای مدافع حرم در تاریخ ثبت می شود

موفقیت جبهه مقاومت درمقابل داعش یک پیروزی سیاسی و فرهنگی است/ پیروزی بر داعش؛ تحول مهمی که به نام شهدای مدافع حرم در تاریخ ثبت می شود
قنادباشی گفت: پیروزی در سوریه و عراق تنها پیروزی نظامی نیست بلکه یک پیروزی سیاسی، فرهنگی و ایدئولوژیک است؛ پیروزی همه جانبه ای که توانست توطئه پیچیده دشمنان را خنثی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قنادباشی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه آرمان در خصوص پیروزی جبهه مقاومت بر داعش و نابودی این گروه تروریستی گفت: شهر ابوکمال آخرین سنگر کلیدی داعش در سوریه بود که به کمک ارتش سوریه، نیروهای حزب الله و کمک های مستشاری ایران فرو ریخت و با از هم پاشیدن این سنگر، پایان داعش و دولتی که تحت عنوان جعلی دولت اسلامی شام و عراق ضد انسانی ترین اقدامات را صورت می داد، رقم خورد.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: این موفقیت بسیار بزرگ، چشمگیر و حیرت انگیزی است که طی مدت کمی با کمک ایران، سوریه، عراق و لبنان حاصل شد و در واقع یکی از اهرم های مهمی که دنیای غرب یعنی آمریکا، انگلیس و صهیونیست ها در پیدایش وتقویت همه جانبه آن نقش داشتند، از بین رفت.

وی عنوان کرد: آمریکا و صهیونیست ها امیدوار بودند از طریق دولت دروغین داعش و دولتی که هیچ ارتباطی با اسلام نداشت، با نام اسلام مانع روابط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی میان کشورهای ایران، سوریه و لبنان شوند، این کشورها را تضعیف کرده، امنیت را اسرائیل را تامین و چهره اسلام را در دنیا تخریب کنند.

قنادباشی اظهار داشت: البته در برخی زمینه ها موفق شدند؛  چنانکه توانستند ده ها هزار نفر از مردم سوریه و عراق را با خشن ترین شیوه ها به قتل برسانند، 6 هزار جوان مسلمان را فریب داده و به نام اسلام وادار به اقدامات انتحاری نموده و میلیون ها نفر را آواره کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: ولیکن به هرترتیب داعش سنگر به سنگر و شهر به شهر شکست خورد و سرانجام به نقطه پایان رسید و لذا این پیروزی مهمی است چرا که با شکست داعش، این اهرم از دست غرب خارج  و نقشه های آنها برای جهان اسلام و سیاست تبلیغ وارونه علیه این دین  را متوقف کرد و اختلافاتی که می خواستند بین شیعه و سنی دامن بزنند، خنثی نمود.

قنادباشی تاکید کرد: پیروزی در سوریه و عراق تنها پیروزی نظامی نیست بلکه یک پیروزی سیاسی، فرهنگی و ایدئولوژیک است؛ پیروزی همه جانبه ای که توانست توطئه پیچیده دشمنان را خنثی کند و از همه مهم تر اینکه بعد از این امر، زمینه ای فراهم می شود که کشورها حول محور مقاومت گرد هم آیند و به سمت قدرتمندتر شدن پیش بروند.

این کارشناس مسائل منطقه خاطرنشان کرد: طبیعی است که این پیروزی حاصل تدابیر رهبر عالیقدر ایران ، فتاوای آیت الله سیستانی وفداکاری ده ها هزارنفر افراد مخلصی است که در قالب مدافعین حرم از ایران، پاکستان،  افغانستان، عراق وسوریه جانفشانی کردند که پیروزی بر داعش به عنوان یک تحول مهم تاریخی به نام آنها ثبت می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه