اخبار داغ

جانشین قرارگاه امام علی(ع) سپاه اصفهان:

دینداری و برخورداری از روحیه انقلابی مهمترین ویژگی بسیجیان است

دینداری و برخورداری از روحیه انقلابی مهمترین ویژگی بسیجیان است
جانشین قرارگاه امام علی(ع) سپاه اصفهان، گفت: دینداری و تلاش برای عمل به دستورهای شرعی، و برخورداری از روحیه انقلابی، مهمترین ویژگی بسیجیان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شهرضانیوز؛ فضل الله کفیل شامگاه سه شنبه، در همایش «طلایه داران ولایت»، که در تالار سرو مجموعه فرهنگی شهید مدرس شهرضا برگزار شد، عنوان کرد: اردوهای جهادی مجموعه‌ای از خدمات را در مناطق محروم انجام می‌دهند و تجاربی همانند آن باعث شد تا بازسازی همه روستاهای مناطق زلزله زده به سپاه واگذار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهرضانیوز,

وی، ادامه داد: آنچه که برای بسیجیان و بسیج بسیار مهم است بصیرت اخلاص و عمل به هنگام بوده و اینها مهمترین ویژگیهای بسیجیان بوده است.

,

جانشین قرار گاه امام علی(ع) سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، گفت: دینداری و تلاش برای عمل به دستورات شرعی و برخورداری از روحیه انقلابی مهمترین ویژگی بسیجیان هستند.

,

وی، تصریح کرد: بسیج جذابیت های زیادی برای همه جهانیان دارد چون بزرگترین کارها را بدون حقوق و مزایا و تنها برای رضای خدا انجام می‌دهد.

,

کفیل، بیان کرد: خاطرات دوران دفاع مقدس و دهه شصت باید همچنان مرور شود تا به دلایل مختلف از مسیر انقلاب خارج نشویم چون انقلاب به برکت ایثارگری امام راحل(ره) و شهدا و خون دلهای رهبر معظم انقلاب ایجاد شده و پایدار مانده است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا، نیز در این همایش عنوان کرد: پیشرفت همه جانبه کشور و مقابله با تهاجم فرهنگی نیازمند استفاده از نیروی انسانی توانمند و متعهد است تا در همه بخشها با روحیه انقلابی فعالیت کند.

,

سرهنگ جواد داستانی، ادامه داد: بسیج در طول تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی، همواره با هدف تربیت نیروهای توانمند برای حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال کادرسازی بوده است.

,

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: در هفته بسیج امسال با شعار «بسیج مظهر مردمسالاری دینی» ۱۸۰ عنوان برنامه در سطح پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج و ۱۵ قشر بسیج شهرستان اجرا می ‌شود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرضا، گفت: اهدای پنج سرویس جهیزیه به افراد بی بضاعت، برگزاری همایش علمداران ولایت و برگزاری سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه شهرستان باحضور سردار فدا- جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان، از جمله دیگر برنامه های این هفته است

,

داستانی، تصریح کرد: از جمله مهمترین برنامه های این هفته در شهرستان طرح بسیجی محله محور است که به صورت گشتهای نیروهای بسیجی در محلات بدون استفاده از سلاح گرم برگزار می شود.

,

وی، ادامه داد: از هفته بسیج امسال اجرای طرح صندوقهای قرض الحسنه اشتغالزایی آغاز می شود که در این طرحها با مشارکت مردم صندوقهای قرض الحسنه تشکیل و از عرصه های اشتغالزایی حمایت می شود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا، گفت: بسیجیان همواره آمادگی رزمی خود را در قالب فراخوانهای گردانهای امام حسین(ع) و عاشورا ویژه برادران و گردانهای الزهرا و کوثر ویژه خواهران حفظ کرده‌اند به همین دلیل در شرایط فعلی آماده مقابله با هرگونه تهاجمی هستند.

,

داستانی، با اشاره به وقوع زلزله در مناطق غربی کشور اظهار کرد: پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج شهرستان آماده دریافت کمکهای نقدی و غیر نقدی مردم به هموطنانمان در این مناطق هستند.

,

وی، ادامه داد: در این هفته دو تیم از پزشکان بسیجی سلامت با حضور در یکی از مناطق محروم اقدام به ویزیت رایگان مردم خواهند کرد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرضا، اظهار کرد: در این هفته طرح کرامت در شهرستان اجرا می شود و با اجرای این طرح که ویژه پاکسازی مناطق آلوده در شهرستان بود ۲۵ نفر از معتادان شهرستان که ۹ نفر از آنها زن بودند، درمان شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه