اخبار داغ

حس نوع دوستی مردم ایجرود؛

صف طولانی اهدای خون به زلزله زدگان در ایجرود

صف طولانی اهدای خون به زلزله زدگان در  ایجرود
شهروند ایجرودی با بیان اینکه کم ترین کاری که می تواند برای حادثه دیدگان زلزله غرب کشور انجام دهد اهدا خون است، گفت: هم وطنان ما بدانند که اگر مشکلی برای آن ها پیش آید همه ما در کنار هم هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مردم شهرستان ایجرود با حضور در پایگاه انتقال خون استان زنجان  برای نجات جان حادثه دیدگان  زلزله غرب کشور که نیازمند به این ماده حیاتی بودند، خون اهدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نبی اله امیری فرمانده پایگاه بسیج روستای چاپوق ایجرود امروز در گفت و گو با خبرنگار ایجرود خبر، با بیان اینکه 21 نفر از جوانان روستای چاپوق برای دلداری از حادثه دیدگان زلزله غرب کشور اقدام  به اهدا خون کردند، اظهار داشت: مردم این روستا علاوه بر جمع آوری کمکهای مردمی سعی کردند با کمترین کار در حد توان خود به مردم حادثه دیده بگویند که درکنار آن هاهستند.

, ایجرود خبر،,

, ,

 

,

وی با بیان اینکه گروه جهادگران روستای چاپوق برای کار جهادی در کرمانشاه آماده است، افزود: آنچه در توان داریم برای کمک به هم وطنانمان انجام می دهیم.

,

سجاد دوستی جوان 20 ساله ایجرودی هم که در پایگاه انتقال خون حضور داشت، هدف خود را از اهدا خون ابراز همدری با حادثه دیدگان می داند.

,

, ,

وی با اشاره بر اینکه این کمترین کمکی است که می تواند برای حادثه دیدگان انجام دهد، تصریح کرد: جوانان ایجرودی هر چه توان داشته باشند برای کمک بکار می برند چه پخت نان باشد و چه جمع آوری کمک های مردمی.

,

علی امیری با بیان اینکه ما هم مسلمانیم و ممکن است برای ما هم حادثه پیش آید، عنوان کرد:  همه مردم ایران اعضای یک خانواده هستند و  اگر مشکلی برای یکی از اعضا پیش بیاد همه اعضای خانواده را درگیر خود می کند و همه سعی می کنند به مشکل هم رسیدگی کنند.

,

, ,

میثم حبیبی دیگر شهروند ایجروی با تاکید بر اینکه دوست ندارد کسی که حادثه دیده از اینکه رنج دیگری داشته باشد و بتواند به جامعه برگردد اهدا خون کم ترین کاری بود که می توانست انجام دهد، ادامه داد: چو عضوی بدرد آورد روزگار دگر عضو ها را نماند قرار.

,

, ,

محمد معصومی با اشاره براینکه ما در روستای بیدگینه2500 نان برای حادثه دیدگان پختکردیم و وقتی شنیدم مردم کرمانشاه به خون احتیاج دارند سریع برای این کار اقدام کردک، افزود: تنها کاری که در توانم بود را برای کمک بکار گرفتم.

,

, ,

شهروند ایجرودی گفت: اهدا خون بهانه بود تا بگویم نه تنها مردم کرمانشاه بلکه مردم سرزمین من با ارزش ترین هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه