اخبار داغ

مدیر کل راهداری هرمزگان

وقوع یک هزار تصادف در محورهای هرمزگان/ 80 درصد از تصادفات با شتر منجر به فوت است

وقوع یک هزار تصادف در محورهای هرمزگان/ 80 درصد از تصادفات با شتر منجر به فوت است
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای هرمزگان با اشاره به وقوع یک هزار تصادف در محورهای استان در سال جاری گفت: 80 درصد از تصادف خودروها با شترمنجر به فوت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛داریوش باقر جوان، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان هرمزگان  با اشاره به کاهش 5درصدی تلفات جاده ای گفت: طبق گزارش پلیس راه  درشش ماهه اول سالجاری 962 مورد تصادف رخ داده  که ازاین تعداد 122 فقره تصادف فوتی ،732 فقره تصادف جرحی و108 فقره خسارتی اعلام شده است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مدیر کل راهداری هرمزگان تصریح کرد: شش ماه نخست سالجاری 143نفر در تصادفات جاده ای جان خود را از دست داده اند که از این تعداد مرگ 5 نفر در محورهای برون شهری و روستایی و با وانت بارها بوده که نسبت مدت مشابه سال گذشته  5/61 درصدکاهش داشته است.

,

وی اظهار کرد: هرمزگان در زمینه تلفات ناشی از تصادفات در محورهای برون شهری رتبه سوم کشور را داراست.

,

باقرجوان افزود:این استان رتبه 28 کشور در زمینه  تلفات تصادفات راکبین موتورسوار درجاده ها دارد ودرخصوص تلفات عابرین پیاده استان حائز رتبه دوم کشوری است.

,

وی ادامه داد : در سال جاری 61 مورد از تلفات  در محورهای برون شهری و روستایی مربوط به راکبین موتور سوار بوده که که نسبت سال گذشته 1/14  درصد کاهش داشته و در  رتبه 10 کشوری قرار دارد.

,

مدیرکل راهداری  تصریح کرد: 15 نفر از متوفیان محورهای برون شهری و روستایی، عابرین پیاده هستند که نسبت به سال گذشته50  درصد افزایش داشته است.

,

وی با بیان اینکه 80 درصد از تصادف خودروها با شترمنجر به فوت می شود،گفت: 57 درصد از حوادث بعلت تاریکی هوا درهنگام شب اتفاق افتاده است که شهرستان‌های جاسک و سیریک بیشترین آمار تلفات تصادف با شتر را دارد.

,

باقرجوان  ادامه داد: در 7 ماهه  سال جاری بالغ بر 622 هزار تردد در محور اصلی میناب – جاسک  صورت گرفته که 572 هزار تردد مربوط به وسایل نقلیه سبک و50 هزار تردد مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده است.

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه