اخبار داغ

‍رییس شورای شهر تربت حیدریه تاکید کرد:

ضرورت تعیین تکلیف سهام شهرداری و شرکت زعفرانیه در پروژه بافت فرسوده

ضرورت تعیین تکلیف سهام شهرداری و شرکت زعفرانیه در پروژه بافت فرسوده
رییس شورای شهر تربت حیدریه بر ضرورت تعیین تکلیف نهایی سهام شهرداری و شرکت زعفرانیه در پروژه بافت فرسوده تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، نادر سلیمانی صبح امروز در نشست علنی شورا گفت: پروژه بافت فرسوده و زعفرانیه تبدیل به سوال بزرگی در ذهن همه مردم شده و باید هر چه سریعتر سهام شهرداری و شرکت زعفرانیه در این پروژه تعیین تکلیف شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

 وی تصریح کرد: اعضای شورای شهر بهترین راهکار برای تسریع در انجام امور و باز شدن گره این پروژه را در این می دانند که یا شهرداری سهام شرکت زعفرانیه را خریداری و یا شرکت زعفرانیه نسبت به خرید سهام شهرداری اقدام کتد و تمام پروژه در اختیار یکی از این مجموعه ها باشد.

,

 

,

 سلیمانی افزود: تصمیم نهایی در خصوص تعیین تکلیف سهام شهرداری در پروژه بافت فرسوده را اعضای شورای شهر با هماهنگی شهردار و رای گیری در صحن علنی اتخاذ خواهند کرد.

,

 

,

در ادامه این نشست اخلاقی پور مدیر عامل شرکت زعفرانیه، روند اجرای پروژه بافت فرسوده و نیز N2 را تشریح و گفت: پروژه N2 با رفع سه مشکل تاسیسات، اسانسور و پله برقی و نیز انجام نازک کاری ها به مرحله پایانی و تکمیلی خود می رسد و آماده تحویل و بهره برداری است که این مهم نیاز به همراهی و همکاری شورای شهر و شهرداری دارد.

,

 

,

شهردار تربت حیدریه نیز گفت: یکی از آسیب های جدی که باعث خسارت به شهر و شهرداری شده است زمان بر شدن امورات و عدم اتخاذ تصمیمات درست بنا به هر دلیلی در زمان خودش است.

,

 

,

محمدصادق مجتهدی بیان داشت: باید برای پروژه زعفرانیه هم به لحاظ اداری و هم اجرایی تصمیم گیری جدی بشود و ادامه این روند به صلاح شهر و شهرداری نیست.

,

 

,

وی افزود: اگر قرار است نگاه مردم به این پروژه عوض شود و به این سوال بزرگ پاسخ داده شود باید برای آن مدیریت واحدی تصمیم بگیرد و شوکی مدیریتی به آن وارد شود.

,

 

,

لازم به ذکر است تصمیم گیری نهایی در این خصوص به جلسه بعدی شورای شهر موکول شد.

,

 

,

پروژه بافت فرسوده تربت حیدریه در خیابان آیت الله طالقانی به تصویب شورای سوم در دهه هشتاد تخریب و برای اجرای آن ۱۰ هکتار در نظر گرفته شد؛ اما این پروژه به جز شرکت زعفرانیه علاوه بر اینکه پیشرفتی نداشته بالغ بر ۸۸ میلیارد تومان بدهی برای مدیریت شهری به ارمغان آورده است.

,

 

,

این در شرایطی است که اگر تدبیری برای این پروژه و بدهی های مربوط به آن در بانک شهر اتخاذ نشود دهها سال همان درآمد اندک شهرداری باید به سود تسهیلاتی تعلق گیرد که هیچ گره ای از بافت فرسوده باز نکرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه