اخبار داغ

مانور بزرگ چند منظوره امداد و نجات در دانشگاه شهرکرد برگزار شد

مانور بزرگ چند منظوره امداد و نجات در دانشگاه شهرکرد برگزار شد
​مانور بزرگ چندمنظوره‌ی امداد و نجات با حضور پرشور دانشگاهیان، امدادگران و کارگروه تخصصی امداد و نجات مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بام ایران خبر ،  مانور بزرگ چندمنظوره‌ی امداد و نجات با حضور دکتر شایان شامحمدی رئیس دانشگاه شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سعید صفی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، اعضای هیأت رئیسه، دانشگاهیان، مسئولین کارگروه تخصصی امداد و نجات مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری و دانشجویان با رمز "یا مهدی" در دانشگاه شهرکرد امروز  برگزار شد.

 شرکت‌کنندگان در این مانور، عملیات امدادی در حوادث و سوانح زلزله، آتش‌سوزی، درمان و انتقال آسیب‌دیدگان، اسکان اضطراری، سقوط از ارتفاع، آوار برداری، تخلیه‌ی منازل مسکونی، تشکیل حلقه‌ی امنیت، حمایت روانی، تغذیه در شرایط بحران، تعمیر سیستم آب و برق، گندزدایی محیط با دستگاه مه‌پاش و رژه‌ی موتوری را تمرین کردند.

150 امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر و اعضای کارگروه تخصصی امداد و نجات مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری شامل نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، راهداری، دستگاه‌های خدمات‌رسان آب، برق، گاز، مخابرات، شرکت پخش فرآورده های نفتی و اورژانس از دست‌اندرکاران اجرای این مانور بودند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر ,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه