اخبار داغ

پیام پدر شهید مدافع حرم «علیرضا جیلان»:

فرزندم به آرزوی خود رسید/امروز سربلندتر از همیشه هستم

فرزندم به آرزوی خود رسید/امروز سربلندتر از همیشه هستم
مردم عزیز، دوستان و آشنایان بدانید و باور داشته باشید امروز سربلندتر از همیشه در پیشگاه خداوند متعال قرار دارم و به وجود فرزندی صالح و رشید همچون علیرضای شهیدم افتخار میکنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلار، پدر شهید مدافع حرم "علیرضا جیلان" پیامی منتشر کرده است که متن آن بدین شرح است:

سلام بر سرور و سالار شهیدان و درود بر پیر جماران امام راحل عظیم الشان و شهدای مدافع حرم و شهدای انقلاب اسلامی ایران به ویژه برادر شهیدم.

سلام گرم وصمیمانه حقیرتقدیم به ولی امر مسلمین جهان رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)، مسلمانان سراسر جهان، مردم شهیدپرور انقلاب اسلامی ایران و استان چهارمحال و بختیاری و همشهریان ولایتمدارم در شهرستان بروجن.

اینک که به همت مجاهدان غیور اسلام و رشادت و جانفشانی رزمندگان دلاور مدافع حرم ریشه منحوس داعشیان خشکید و عراق و سوریه از شر این حیوانات انسان نما رهایی یافت این عزت و این ظفر الهی را به پیشگاه امام زمان (عج) رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردمان ظلم دیده و شهید داده این سرزمین های اسلامی، خانواده های شهدای مدافع حرم و به ویژه سردار سرفراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی عزیز تبریک عرض می نمایم.

خداوند را شاکرم که بار دیگر خانواده ما را مفتخر به داشتن شهیدی نمود که همنام برادر شهیدم بود و با رشادت تمام در این میدان حاضر شد و باغیرت بسیجی و اراده ای پولادین پا پس نگذاشت تا به خواسته همیشگی خود یعنی شهادت در راه آل الله و دفاع از حریم عمه سادات و فدا شدن در مسیر امر ولایت مطلقه فقیه نائل آمد و  با خون خود درخت تنومد اسلام را آبیاری نمود.

مردم عزیز، دوستان و آشنایان و کسانیکه که پیام مرا دریافت میکنید بدانید و باور داشته باشید امروز سربلندتر از همیشه در پیشگاه خداوند متعال قرار دارم و به وجود فرزندی صالح و رشید همچون علیرضای شهیدم افتخار میکنم و از شما میخواهم راه همه شهدا به ویژه شهدای مظلوم مدافع حرم و فرزند شهیدم را با شدت و جدیت ادامه دهید.

خواهران بزرگوارم بدانید شهیدمان به عفاف و حجاب فاطمی تاکید داشت و این مطلب را یکی از دغدغه ها و وصایای خودقرار داد. برادران و خواهران بدانید ایشان تاآخرین لحظه بااندیشه ناب بسیجی خود تاکید بر اطاعت محض از ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای(مدظله العالی) داشت و خود را فدایی ولایت و سرباز ولایت می نامید. پس اگر ذره ای دوستی پسر شهیدم را در دل دارید یا به راه او اعتقاددارید این دو خواسته مقدس او را فراموش نکنید.

بعضی از دوستان و آشنایان که مرا می شناسند و بااندک بیماری من آشنا هستند ونگران حال من می باشند، ضمن قدردانی از این لطف بیکران این عزیزان اعلام میکنم هرچند غم از دست دادن فرزند ارشد و پسری همچون علیرضای عزیزم سخت و جانکاه است اما به مشیت الهی سرتسلیم فرود آورده و شهادت را فوزی عظیم میدانم و  خدای متعال را شاکرم که فرزندم به آرزوی همیشگی خود رسید و بابت این حسن عاقبتش خداوند متعال راسپاسگذارم.

به فضل الهی در اولین فرصت و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده پیکر مطهر ایشان به بروجن منتقل خواهد شد و باحضور پرشور شما مردم شهید پرور و انقلابی و ولایتمدار تشییع و درجوار عموی شهیدش درگلزار مطهر شهدای شهر بروجن به خاک سپرده خواهد شد.

فراموش نکنیم که حضور پرشور همه ما دراین مراسمات حرفها بادوستان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد. این حضور به معنی پیمان ناگسستنی مردم شهیدپرور با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران خواهد بود و نور امیدی در دل عاشقان این مسیر و خاری در چشم دشمنان اسلام و ولایت فقیه خواهد بود.

برای همه دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی، مجاهدان و رزمندگان اسلام و در راس همه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) آرزوی سلامتی، توفیق و عزت روزافزون و برای شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی ایران به ویژه شهدای مظلوم مدافع حرم همنشینی باسید و سالار شهیدان را از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم..

غفرالله لنا و لکم.

مصطفی جیلان بروجنی

پدر شهید مدافع حرم کربلایی حاج علیرضا جیلان بروجنی

1 آذرماه 1396

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه