اخبار داغ

گفتگویی با فرمانده پایگاه بسیج شهید برونسی؛

قشر کارگری شهرستان بهار از ظرفیت بالایی در زمینه فعالیت در بسیج برخوردارند

قشر کارگری شهرستان بهار از ظرفیت بالایی در زمینه فعالیت در بسیج برخوردارند
پایگاه مقاومت بسیج شهید برونسی شهرستان بهار در اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی واقع بوده و مربوط به قشر کارگری شهرستان بهار می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشاد مرمرچی فرمانده پایگاه شهید برونسی در گفتگو با خبرنگار بهارانه،  این پایگاه در کمک به زلزله زدگان کرمانشاه فعالیت زیادی داشته و شرکت ها و کارخانه های مختلف برای کمک به زلزله زدگان با این پایگاه ارتباط داشته و کمک خود را از طریق این پایگاه برای زلزله زدگان ارسال کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

وی گفت: این پایگاه زیر نظر حوزه مقاومت امام خامنه ای است و از سال 93 فعالیت خود را آغاز نموده و حوزه فعالیتش کمک به اقشار کارگری است.

,

مرمرچی ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی و فرهنگی و برگزاری حلقه های صالحین به صورت ماهیانه از جمله فعالیت های این پایگاه است.

,

وی تصریح کرد: ما در این پایگاه سعی کرده ایم که پل ارتباطی بین قشر کارگر و کارخانجات با سپاه و بسیج باشیم و گروه هایی هم که جمعیت کمتری دارند در قالب مجموعه پایگاه شهید برونسی فعالیت می کنند.

,

مرمرچی در ادامه به پتانسیل بالای شهرستان بهار درزمینه فعالیت در بسیج اشاره کردو گفت: مردم شهرستان بهار از ظرفیت بالایی در زمینه فعالیت در بسیج برخوردارند به خصوص قشر کارگری که استقبال خوبی از آن می شود.

,

وی همچنین به پتانسیل بالای مردم بهار در کمک به زلزله زدگان اشاره کرد و گفت: در اتفاق تلخ اخیر شاهد کمک های بی نظیر اقشار کارگری به مردم زلزله زده بودیم. در این راستا پایگاه شهید برونسی موفق به جمع آوری کمک های زیادی از این قشر و از کارگاه ها و کارخانجات شد که از آن جمله می توان به ارسال آب معدنی، ساندیس، تن ماهی ، کیک و کلوچه ، روغن، خرما، لباس زمستانی ، پتو و ... اشاره کرد.

,

وی همچنین گفت: به دلیل ارتباط ویژه این پایگاه با کارخانجات و قشر کارگری وقتی کارخانجات می دانستند که این کمک ها از طریق این پایگاه جمع آوری می شود با اعتماد بیشتری کمک های خود را در اختیار ما قرار می دادند که به دست زلزله زدگان برسانیم و همچنان نیز کار ما برای کمک رسانی ادامه دارد و در بحث جمع آوری  البسه زمستانی و وسایل گرمایشی فعال هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه