اخبار داغ

فرمانده بسیج ناحیه شهرستان سامان:

هفته بسیج، فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق با آرمان‎های انقلاب اسلامی است

هفته بسیج، فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق با آرمان‎های انقلاب اسلامی است
فرمانده بسیج شهرستان سامان با بیان اینکه هفته بسیج، فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق با آرمان‎های انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: بسیج یعنی اینکه همه آحاد جامعه اسلامی به اصول و ارمان های انقلاب پایبند باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار سامان ما، به مناسبت فرا رسیدن هفته ی بسیج ، جمعی از بسیجیان شهرستان سامان در دفتر امام جمعه با امام جمعه ی شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

 مهرداد رحیمی ، فرمانده بسیج شهرستان سامان در این دیدار ضمن تبریک هفته ی بسیج ، هفته ی بسیج را فرصتی برای تجدید میثاق با ارمان های انقلاب دانست و اظهار داشت: بسیج یعنی همه ی آحاد جامعه ی اسلامی که به اصول و آرمان های انقلاب اسلامی پایبند باشند و خط مقدم بسیجیان همین عزیزانی هستند که با کار و حضور در پایگاه های مقاومت بسیج و رده های بسیج هستند.

سرهنگ رحیمی در ادامه به اقدامات انجام شده توسط بسیجیان شهرستان اشاره کرد و گفت: در سال جاری تا کنون 12 یادوراه ی شهدا و چندین نشست بصیرت افزائی توسط بسیجیان برگزار شده است و برنامه های فرهنگی و اعطای تسهیلات و مشاوره و راهنمایی جهت ایجاد اشتغال ، محرومیت زدایی ، مشارکت در ساخت خانه ی عالم و  رفع آسیب های اجتماعی و ... از دیگر اقدامات انجام شده توسط بسیجیان است.

رحیمی تصریح کرد: در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی هم بسیج توانسته است چندین کارگاه کوچک زود بازده را راه اندازی کند.

فرمانده ی سپاه ناحیه ی شهرستان سامان در ادامه ی فعالیت های بسیجیان به بحث تامین امنیت انتخابات در سال جاری اشاره کرد و اذعات داشت: امنیت  بیش از 70 درصد از صندوقهای رای را بسیجیان بر عهده داشتند.

وی به اقدامات تربیتی و حلقه های صالحین انجام شده توسط بسیجیان در سطح شهرستان هم اشاره  و  یادآور شد: در راستای برنامه های هفته ی بسیج  غبارروئی گلستان شهدا در 2 آذر و نیز حضور حماسی بسیجیان در 5 آذر در مسجد جامع انجام خواهد شد.

وی در پایان به دیدار با خانواده ی شهدا و برگزاری دعای کمیل و نشست های بصیرتی اشاره کرد و خواست بسیجیان با تمام قوا در صحنه حضور داشته باشند.

انتهای پیام/


 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سامان ما،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه