اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه تنکابن خبر داد

پرداخت تسهیلات 60 میلیارد ریالی در حوزه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی

پرداخت تسهیلات 60 میلیارد ریالی در حوزه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی
فرمانده سپاه ناحیه تنکابن با اشاره به بخشی از عملکرد بسیج سازندگی از سال ۹۲ تاکنون، گفت: تسهیلاتی که در حوزه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی از منابع داخلی پرداخت‌شده، بالغ‌بر ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از تنکابن24، سرهنگ مهرداد بابایی در همایش فعالان اقتصاد مقاومتی و جهادگران عرصه محرومیت‌زدایی تنکابن به بخشی از عملکرد بسیج سازندگی از سال ۹۲ تاکنون پرداخت و اظهار کرد: تسهیلاتی که در حوزه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی از منابع داخلی پرداخت‌شده ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنکابن24,

وی با بیان اینکه ۶۸۶ کارگاه تولیدی توانستند از این تسهیلات بهره‌مند شوند، افزود: از این طریق، برای هزار و 500 نفر به‌صورت مستقیم شغل ایجاد شد.

فرمانده سپاه ناحیه تنکابن اضافه کرد: هزار و 340 نفر جهت آموزش و کسب مهارت تخصصی به مراکز آموزشی جهاد و سایر مراکز آموزشی معرفی شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: از طریق دستگاه‌های ذی‌ربط، ۴۸۹ نفر مجوز فعالیت نظام صنفی کشاورزی در صنایع‌دستی و فنی و حرفه‌ای دریافت کردند.

سرهنگ بابایی با بیان اینکه هشت نمایشگاه محصولات تولیدشده اقتصاد مقاومتی در شهرستان برپا شد، عنوان کرد: ۱۵ نفر از فعالین اقتصادی جهت الگوسازی نسبت به کسب‌وکار موفق، به رسانه‌های شهرستانی، استانی و ملی معرفی شدند و توانستند بخشی از فعالیت‌هایشان را ارائه دهند.

وی در ادامه به بخشی از فعالیت عمرانی بسیج سازندگی اشاره کرد و یادآور شد: از سال ۹۰ آب‌رسانی و ساخت پایگاه، کتابخانه، مسجد و ۲۰ خانه مسکن محرومین و مددجویان با همکاری کمیته امداد، بهزیستی و سایر دستگاه‌ها صورت گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه تنکابن متذکر شد: واکسیناسیون دام و طیور با همکاری دستگاه‌های متوالی و دامپزشکی و بسیج سازندگی، طی دو مرحله در ۵۰ روستای این شهرستان انجام شد.

این مسئول با اشاره به اینکه از سال ۹۲ تاکنون ۷۵ گروه جهادی هفت‌روزه با به‌کارگیری هزار و 850 نفر که درمجموع هفت هزار و 250 نفرروز می‌باشد، اعزام شدند گفت: در اردوهای جهادی یک‌روزه 9 هزار و 500 نفر روز و در اردوهای جهادی سه‌روزه ۹۶۰ نفرروز حضور داشتند‌.

سرهنگ بابایی در پایان با اشاره به اعزام ۵۴ تیم پزشکی گروه جهادی، گفت: در این طرح بیش از ۴ هزار نفر ویزیت رایگان در سطح شهرستان شدند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه